×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روضه های خانگی ۲۰ دقیقه ای در شهر تهران اقامه می شود

به گزارش آژانس خبری تهران ۲۴، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران گفت: مجالس روضه خانگی ۲۰ دقیقه ای از روز گذشته در همه نقاط تهران به همت واعظان و ذاکران اهل بیت (ع) اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دانایی در گفتگو با خبرنگار تهران ۲۴، افزود: باتوجه به محدودیت های ناشی از کرونا و استقبال وسیع خانواده ها از شیوه های مختلف عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و سوگواری و عزاداری شهدای دشت کربلا، طرح معنوی “هر خانه یک حسینیه” را با هدف اقامه سوگواری و عزاداری مختصر ۲۰دقیقه ای در منازل مردم مشتاق و دلداده اهل بیت(ع) را برنامه ریزی کرده ایم که طی روزهای گذشته ده ها مجلس خانگی با حضور عاشقان اباعبدالله(ع) برگزار کرده است.


وی افزود: یک ستاد مردمی برای این خدمت در نظر گرفته شده و کسانی که تمایل به برگزاری مجلس روضه در منزل خود می‌توانند به صورت تلفنی، پیامکی یا از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با ما تماس و درخواست مداح، واعظ و منبری برای مجالس کنند.


مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران تاکید کرد: علاقمندان برای ثبت نام می توانند با لینک: https://b2n.ir/jebhe1 ثبت نام نمایند یا با تلفن ۰۹۱۲۱۴۵۲۲۸۹ تماس یا به شماره ۳۰۰۰۵۹۰ عدد ۱ را پیامک کنند. همچنین علاقه مندان می توانند برای ارتباط با ما و دریافت آخرین اخبار به نشانی مجازی @majaleserozeh مراجعه نمایند.


انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.