×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اظهارات رئیس هیات فوتبال تهران در خصوص کار تبلیغاتی استقلال قبل از دربی

به گزارش تهران۲۴:

حبیب الله شیرازی درباره تبلیغات محیطی و توافق صورت گرفته بین استقلال و سازمان لیگ، عنوان کرد: جلساتی برگزار و مشکلات فکر می‌کنم حل شده است. امروز هم با تعاملات صورت گرفته کار به طور شایسته‌ای برای برگزاری مسابقه انجام می‌شود. 

وی درباره تضمین‌هایی که قرار بود استقلال بدهد و اینکه آیا پولی واریز شده یا خیر، گفت: قطعا این موضوع انجام شده که کارها در حال انجام است. فکر می‌کنم تضامین لازم هم داده شده است.

رئیس هیات فوتبال تهران در پاسخ به این سوال که همین روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم. برای این بازی مشکلی نداشتیم و طی صحبتی که با دبیر سازمان لیگ داشتم گفتند مشکلی نیست.

شیرازی در خصوص اینکه نظر شما در این باره چیست و فکر نمی‌کنید باشگاه‌ها با در دست داشتن تبلیغات محیطی می‌توانند مشکلات خود را حل کنند، یادآور شد: در این خصوص بارها صحبت شده است. در این خصوص توسط درودگر صحبت و پرداخته شده و اجازه دهید در این باره صحبت نکنم. در آیین‌نامه‌ای که وجود دارد به مواد قانونی اشاره شده، اینکه شرح وظایف سازمان لیگ و باشگاه‌ها چیست. به همه موارد پرداخته شده و اینکه من به آن بپردازم از حوصله عزیزان خارج است.

رئیس هیات فوتبال تهران درباره اینکه اتفاقات بازی نفت و پرسپولیس تکرار نخواهد شد، تصریح کرد: خیر، ان شالله بازی خوب با جذابیت دربی که شاهد آن بودیم برگزار خواهد شد. امیدوارم شادی و آنچه مورد نیاز جامعه است با برگزاری مسابقه خوب به مردم تزریق شود. 

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید فکر می‌کنید تا شروع بازی تابلوهای تبلیغاتی آماده شوند، اظهار داشت: در حال تلاش هستند که انجام شود. فعلا خیلی وقت داریم و تلاش می‌شود با هماهنگی کارها به خوبی پیش برود.

شیرازی همچنین درباره فاصله تابلوهای تبلیغاتی، گفت: الان تماشاگری وجود ندارد به همین دلیل اگر فواصل قانونی هم رعایت نشود، مشکلی وجود ندارد. مگر اینکه آقای رفعتی بگوید که حدود فاصله‌ها چطور است که مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.