×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست

به گزارش تهران۲۴ از اراک غلامرضا کریمی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با موضوع دومین سالگرد گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همزمانی دومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نشان از عشق و محبت واقعی سردار دل‌ها به خاندان اهل بیت(ع) و خصوصاً حضرت زهرا(س) بود و حاج قاسم حیات بابرکت خود را در دفاع از حرم و ارزش‌های اسلامی سپری کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است که با توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی و پشتوانه‌های مردمی بزرگترین موفقیت‌ها را برای امت اسلام کسب کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی انسان در تراز انقلاب اسلامی است و امروز مکتب شهید سلیمانی در همه بخش‌ها کارآمد و راهگشا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: حاج قاسم توطئه‌های جبهه استکبار را با شکست جدی مواجه کرد و با تشکیل جبهه مقاومت راهبردهای آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را در منطقه نابود کرد و امروز موفقیت و پیشروی‌های جبهه مقاومت نشان‌دهنده ماندگاری و سربلندی مکتب شهید سلیمانی دارد.

کریمی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با هدایت‌های ستاد کنگره شهدای استان مرکزی زنده نگه‌داشتن و تبیین مکتب شهید سلیمانی است که در طول سال برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده اما در دی‌ماه برنامه‌ها نمود عملیاتی بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست، افزود: مکتب شهید سلیمانی امروز جهانی شده و این را می‌توان در ایام شهادت وی با تشییع‌های میلیونی و مراسم باشکوه به‌وضوح مشاهده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تأکید کرد: یکی از مهمترین نکاتی که باید در برنامه‌های دومین سالگرد گرامیداشت شهید سلیمانی به آن توجه داشت مردمی بودن برنامه‌ها است و اگر از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود اقدامات ماندگاری خلق خواهد شد.

کریمی افزود: استفاده از ابتکارات و خلاقیت‌ها در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی یک ضرورت مهم است و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با فعال کردن کمیته‌ها و کارگروه‌ها و دعوت از دستگاه‌ها و ادارات آماده شنیدن نظرات و برنامه‌های کلیه نخبگان، اصحاب هنر و رسانه، کارشناسان و فعالین در بخش‌های مختلف جامعه برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای دومین سالگرد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جلسات کارشناسی با اقشار و گروه‌های مختلف برگزار می‌شود که انتظار می‌رود با هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه بتوانیم برنامه‌هایی در شان شهدای جبهه مقاومت برگزار کنیم و در راستای تبیین سیره و مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.