×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«نذر مهربانی»، شب یلدای تهرانی‌ها را خاطره‌انگیز می‌‌کند

به گزارش تهران۲۴، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه «نذر مهربانی» را در مناطق محروم و روستاهای اطراف شهر تهران برگزار می‌کند.

در قالب این طرح، بسته‌های معیشتی شب یلدا در مناطق محروم و روستاهای اطراف شهر تهران توزیع می‌شود. این طرح خداپسندانه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در قالب کمک‌های مومنانه و انجام فعالیت‌های جهادی تدارک دیده شده و با همکاری جمعی از خیرین نیکوکار و انجمن عکاسان «تصویر فصل» برگزار می‌شود.

در طرح «نذر مهربانی»، ۲۵۰ بسته معیشتی شب یلدا شامل اقلام خوراکی تهیه شده و همزمان با شب یلدا در سه‌شنبه ۳۰ آذرماه در مناطق کم برخوردار و نیازمند شهر تهران توزیع می‌شود تا اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌‌پذیر جامعه مورد تکریم قرار گیرند. شهروندان گرامی برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند با فرهنگسرای اندیشه و شماره تلفن ۸۸۵۰۵۵۱۳ داخلی ۰۷۴۰ تماس بگیرند.

همچنین فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن شب یلدا که مقارن با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها نیز شده است، مجموعه‌ای از تولیدات تصویری ویژه فضای مجازی شامل کلیپ، فوتوکلیپ و استوری کرده است. این تولیدات تصویری با حال و هوای یلدای فاطمی تهیه شده و در فضای مجازی این مرکز منتشر می‌شود.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.