×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مجلس: آیا فدراسیون فوتبال به اطلاعات ابتدایی مسلط نیست؟/داخلی ‌ها زمین بازی صهیونیست‌ها را گسترده می‌کنند

تهران۲۴

سارا فلاحی ، در خصوص حضور سرمربی تیم ملی امید در یک بازی بین دو تیم ستارگان عرب و منتخب جهان که سرمربیگری آن بر عهده فردی صهیونیست (آورام گرانت) بود، اظهار داشت: من با معاونت پارلمانی وزارت ورزش صحبت کردم و اصلا در جریان نبودند اما در مورد بحث شرکت صهیویستی در جریان بودند و گفتند سریعا لغو قرارداد کردیم.

وی در خصوص حضور مهدوی‌کیا در این مسابقه که این اتفاق پس از عقد قرارداد با شرکت اسرائیلی برای ورود VAR‌به کشور، نگرانی‌هایی را در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به وجود آورده، گفت: سیاست کلان نظام و جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص است. وزارت ورزش هم تابع سیاست‌های کلان نظام است. نه ما این رژیم منحوس را به رسمیت می شناسیم و نه اجازه می‌دهیم که به شکلی مشروعیت پیدا کند. رژیم صهیونیستی هم سعی می‌کند به طرق مختلف برای خودش جایگاهی پیدا کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان عادی سازی روابط یک پروژه کاملا صهیونیستی- آمریکایی است که در منطقه در حال شکل گرفتن است و جمهوری اسلامی در برابر آن ایستاده است. به همین خاطر کارگزاران ما در داخل باید نسبت به این سیاست‌ها حساس باشند. مخصوصا در حوزه ورزش و قراردادهایی که می‌بندند. اگر یک سرچ ساده در سایت‌‌ها و فضای مجازی انجام بدهند، مشخص می‌شود چه شرکت‌هایی صهیونیستی و مدیرانشان چه افرادی هستند.

فلاحی گفت: اگر ناآگاهانه این کار را انجام دادند، نشان می‌دهد فدراسیون به دیتاها و اطلاعات ابتدایی مسلط نیست و این به اصطلاح قوز بالای قوز است. اگر‌ آگاهانه این کار را انجام دادند که باید پاسخگو باشند. می‌بینیم که برای قراردادهای داخلی چه سخت‌گیری‌هایی انجام می‌‌شود و چقدر حساس هستند. برای قراردادهای خارجی باید ۱۰ برابر حساسیت نشان بدهند.

نماینده مجلس افزود: ماجرای کمک داور ویدئویی چون وصل به صداوسیما بود و مردم می‌دیدند، خیلی مشکوک بود. چطور فدراسیون واقعا متوجه این قضیه نبوده است. باید جلوی این کارها گرفته شود. این مسائل حساسیت ‌زایی می‌کند و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند. سعی می‌کنیم این مسائل را در فراکسیون ورزش به شکلی مطرح و پیگیری کنیم که اتفاقاتی از این دست تکرار نشود.

وی در مورد اینکه مردم از مجلس شورای اسلامی انتظار برخورد با این اتفاقات را دارند، عنوان کرد: وظیفه مجلس مشخص است. مجلس باید وزارت ورزش را در این زمینه مورد بازخواست قرار بدهد. ما وظیفه نظارتی داریم. این قانون جمهوری اسلامی است. هرکجا نقض شود و هویت جمهوری اسلامی و سیاست خارجی ما به چالش کشیده شود، مجلس باید ورود پیدا کند و تصمیم گیری می‌شود که این ورود چگونه باشد.

فلاحی در خصوص اینکه قرار بود عزیزی خادم برای ادای توضیحات به خاطر قرارداد VAR و مباحث جادوگری و رمالی در مجلس حاضر شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و آیا این بی توجهی به خواسته مردم نیست، اظهار داشت: او که نمی‌تواند نیاید. وقتی درخواست شود، باید در مجلس حاضر شود. مجلس خانه ملت و محل رسیدگی به مطالبه مردم است. ما به عنوان نمایندگان مردم از همه مسئولین به شکلی پاسخ می‌خواهیم. در این زمینه هم سعی می‌کنیم در فراکسیون ورزش مطرح شود که بیایند و پاسخ بدهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نه تنها در ورزش بلکه در حوزه‌های مختلف، متاسفانه زیرپوستی اتفاقاتی می‌افتد. صهیونیست‌ها یک زمین بازی را درست کرده‌اند و خیلی از افراد را به داخل آن می‌کشانند. الان روی نخبگان و قهرمانان ما سرمایه گذاری کرده و می‌خواهند از این سمت ضربه بزنند. از سمت دیگر برخی کارگزاران داخلی ما سهوی یا عمدی این زمین بازی را گسترده می‌کنند. به همین خاطر باید یک جایی این قضایا تمام شود. دوستانی که در داخل کشور و ذیل نهادهای جمهوری اسلامی کار می‌کنند، باید تابع قوانین نظام باشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.