×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرستاران در «پویش سپاس رهبرم» شرکت می‌کنند

به گزارش تهران۲۴، بیانات ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در مراسم روز پرستار و تاکید دوباره ایشان بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، استانداردسازی تعداد نیروی پرستار و توجه به امنیت شغلی پرستاران بارقه‌های امید را در دل پرستاران برای رسیدگی به مطالبات آنان روشن کرد.

اکنون جامعه فهیم و قدرشناس پرستاری کشور با شرکت در «پویش سپاس رهبرم» که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به آدرس www.ino.ir قرار گرفته است، مراتب قدردانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کند.

متن پویش سپاس رهبرم به این شرح است:

بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پرستاران بارقه‌های امید را در دل پرستاران زنده کرد. سخنانی که برای جامعه پرستاری بسیار ارزشمند و نشان دهنده شناخت دقیق ایشان از مسائل پرستاران است.

رهبر انقلاب به درستی مطالبه اصلی پرستاران را «تقویت جامعه پرستاری» اعلام کردند و فرمودند: قضیه کرونا نشان داد که اگر جامعه پرستاری تقویت نشود، در بزنگاهها ضربه خواهیم خورد.

رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کردند و فرمودند: اصرار دارم در این دولت، وزارت بهداشت مسئله تعرفه‌گذاری را دنبال و اجرا کند و در ادامه بر لزوم استانداردسازی نسبت پرستار به تخت بیمارستانی و تامین امنیت شغلی پرستاران اشاره کردند و فرمودند «نباید همچون کارگر فصلی» به پرستاران نگاه شود.

ما پرستاران و امضا کننده پویش «سپاس رهبرم» مواضع حکیمانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را در حمایت از پرستاران و توجه دادن مسئولان به خواسته های جامعه پرستاری، مایه افتخارخود می دانیم و از صمیم دل از ایشان سپاسگزاریم و از مسئولان دولت و مجلس انقلابی می خواهیم، به وظیفه خود برای اجرای فرمایشات معظم له اقدام کنند. در بودجه سال ۱۴۰۱ الزامات اجرای فرامین ایشان را در نظر بگیرند و بر خلاف گذشته اجازه غفلت و انحراف از فرمایشات رهبر انقلاب را ندهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.