×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همه‌ چیز درباره نمایشگاه مجازی کتاب و نحوه خرید از آن/ فروش ۱۳۰ هزار نسخه در ۲۴ ساعت

تهران۲۴

مهدی احمدی: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روز ۳ بهمن ۱۴۰۰ از طریق پایگاه ketab.ir کار خود را آغاز کرده و تا ۱۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

عرضه ۲۰۰ هزار عنوان کتاب توسط ۲۱۰۰ ناشر داخلی داخلی و خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران دو هزار و ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی حدود ۲۰۰ هزار عنوان کتاب عرضه کرده‌اند که این تعداد شامل تنوع بسیار خوبی در محصولات است و عموم علاقه‌مندان با سلیقه‌ها و خواسته‌های مختلف می‌توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. همچنین ناشران خارجی امسال از ۲۴ کشور دنیا محصولات خود را در نمایشگاه مجازی کتاب عرضه می‌کنند.

پست محصولات خریداری شده به همه نقاط کشور

این دوره از نمایشگاه مانند دوره گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزاری می‌شود و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خرید‌های عموم مردم به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود، به این صورت عموم علاقه‌مندان به کتاب از هر نقطه کشور تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب محصولات مورد علاقه خود را خریداری و محصول خود را درب منزل دریافت کنند.

حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف ۱۰ درصدی خواهد بود.

مزایای نمایشگاه مجازی کتاب/ نمایشگاه در دسترس همه کشور است

خرید مجازی نقطع عطف نمایشگاه به حساب می‌رود زیرا برگزاری نمایشگاه حضوری ضمن اینکه هزینه بسیار بالای غرفه‌بندی، فروش حضوی، ایاب و ذهاب، اجاره مکان نمایشگاه و… را در پی داشت، تنها مردم تهران و حومه به نمایشگاه دسترسی داشتند و علاقه‌مندان شهرستانی برای خرید از نمایشگاه باید مشقت سفر را به جان می‌خریدند. اما با برگزاری نمایشگاه مجازی همه مردم از همه شهر‌ها و روستا‌ها تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند از نمایشگاه کتاب بازدید و خرید کنند.

خرید از نمایشگاه سال گذشته از ۳ هزار روستای کشور

به این صورت در دوره اول نمایشگاه مجازی کتاب که سال گذشته برگزار شد علاقه‌مندان از حدود ۳ هزار روستا از نمایشگاه خرید کردند که محصولات خریداری‌ شده آنها توسط پست برایشان ارسال شد، همچنین پیش‌بینی‌می‌شود که امسال این استقبال افزایش یاید.

نمایشگاه شبانه‌روزی است/ ۷۰ نفر ۲۴ ساعته پاسخگوی عموم علاقه‌مندان هستند

از دیگر مزایای نمایشگاه مجازی کتاب می‌توان به شبانه‌روزی بودن آن اشاره کرد که طی آن علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت نمایشگاه ضمن بازدید، از آن خرید کنند، همچنین مرکز پاسخگویی نمایشگاه با تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ با بکارگیری ۷۰ نفر ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات و ابهامات مردم است و در این راستا در ۲۴ ساعت نخست برگزاری نمایشگاه تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ تلفن پاسخ داده شده و میزان رضایت‌مندی تماس‌گیرندگان از پاسخگویی و مراجعه به نمایشگاه ۸۶ درصد است.

خرید همه محصولات با ۲۰ درصد تخفیف و ارسال به سراسر کشور

ارسال کتاب از نمایشگاه امسال به صورت پستی است و همه محصولات با ۲۰ درصد تخفیف به صورت کلی عرضه می‌شوند، البته ناشران برخی از محصولات خود را با تخفیف‌های بالا‌تری عرضه کرده‌اند که این تخفیف‌ها هم برای عموم علاقه‌مندان به مطالعه اعمال می‌شود.

فروش ۱۲۹۴۴۸ کتاب به مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۲۴ ساعت

دومین نمایشگاه مجازی کتاب درحالی روز اول خود را پشت‌سر گذاشت که در این روز تعداد ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب به مبلغ هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش رسید که فروش این تعداد کتاب آن هم در روز نخست عدد قابل توجهی به حساب می‌آید. همچنین ۲۴ هزار و ۹۲۴ سفارش کتاب طی ۲۴ ساعت از سوی مردم ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۸ سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و ۱۴ هزار و ۸۴۶ سفارش در انتظار ارسال است.

فرایند خرید از نمایشگاه مجازی کتاب

برای استفاده از نمایشگاه مجازی کتاب ابتدا ضمن مراجعه به سایت ketab.ir و کلیک برروی گزینه نمایشگاه مجازی کتاب وارد پورتال نمایشگاه شود و در ادامه ضمن ثبت‌نام حساب کاربری خود را فعال کنید و سپس با مراجعه به مرحله تکمیل اطلاعات و افزودن آدرس به صفحه اصلی بازگردید و از قسمت جست‌وجوی کتاب، محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و با تکمیل سبد خرید، در صورت داشتن کد تخفیف آن را وارد و از طریق درگاه‌های بانکی هزینه خرید را پرداخت و فرایند خرید را تکمیل کنید.

برای خرید راحت از نمایشگاه مجازی کتاب این فیلم را ببینید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.