×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهپیمایی‌های متفاوت ۲۲ بهمن، «ضدانقلاب» را به تناقض‌گویی وادار کرد

تهران۲۴

از شایعه تا واقعیت: ۲۲ بهمن از آن روزهایی است که ضدانقلاب رویش حساب زیادی باز کرده است. غربی‌ها و مستکبران در طول یک سال تمام فشارهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی را به کار می‌گیرند تا نتیجه‌اش را در این روز ببینند.

رسانه‌های این جریان نیز در روزهای منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب تلاش می‌کنند تا با هر ترفندی که شده مردم را از نظام دلسرد کنند.

* امسال کسی شرکت نمی‌کند!

رسانه‌های این جریان امسال مدعی شدند که جمهوری اسلامی از ترس عدم مشارکت و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، امسال راهپیمایی را موتوری و خودرویی برگزار کرده تا کمبود جمعیت در تصاویر به چشم نیاید. اما برخلاف آن هامردم حضوری متفاوت و پرشور را خلق کردند به طوری که «آسوشیتد پرس» در این باره نوشت: «با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای دومین سال هزاران خودرو و موتور سیکلت، روز جمعه با در دست داشتن پرچم ایران، شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر داده و خیزش و بیرون راندن شاه تحت حمایت غربی‌ها و به قدرت رساندن رهبران اسلامی را جشن گرفتند».

«خبرگزاری فرانسه» هم این گونه گزارش داد:  با وجود سرمای هوا، مردم سوار بر خودرو موتور سیکلت و دوچرخه خود را به میدان  آزادی رساندند. برخی روی خودروهای خود رنگ‌های سبز و سفید و قرمز کشیده بودند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «تا آخر ایستاده‌ایم» و «تسلیم نمی‌شویم» از پنجره خودروها در فضای خیابان‌ها می‌پیچید. در اقصی‌نقاط خیابان‌ها نیز پرچم‌های آمریکا به آتش کشیده شدند.

* افزایش آمار کرونا بهانه است!

این رسانه‌های معاند مدعی بودند که افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا دلیل تغییر شکل راهپیمایی نبوده است! درحالی که بررسی دو تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۹ و ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ نشان از افزایش ۴۱ نفری فوتی‌ها دارد و تایید کننده آن است که دغدغه مسئولان برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، تدبیری درستی بوده است.


آمار۲۱ بهمن ۱۴۰۰


آمار۲۱ بهمن ۱۳۹۹

واقعیت این است که ضدانقلاب درحالی این ادعا را برگزاری می‌کنند که اگر این مراسم به صورت عادی برگزاری می‌شد، همین رسانه‌‌ها مدعی می‌شدند که جان مردم برای مسئولین ارزش ندارد! درست مانند دروغ سال ۹۸ که مدعی شدند مسئولان ایران به دلیل برگزاری مراسم راهپیمایی آن سال، خبر از ورود کرونا به ایران نداده بود.

هرچند که دروغ ضدانقلاب همان سال رو شد و  وزارت بهداشت بلافاصله پس از مثبت شدن اولین نمونه مثبت تست کرونا در فاصله دو روز مانده به انتخابات سال ۹۸ این موضوع مهم را اعلام کرد ونشان داد سلامت 

* تناقض گویی در روز روشن

به نظر می‌رسد حضور پرشور و متفاوت مردم در این سال‌ها، ضدانقلاب را به تناقض گویی وادار کرده و آن‌ها هم در این مخمصه مجبور به استفاده از شیوه «فرار به جلو» شده اند. ضدانقلاب سال گذشته نیز درحالی که ستادکرونا اعلام کرده بود که راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری  برگزار می‌شود، به  دروغ نوشتند ستادملی کرونا دستورعدم برگزاری راهپیمایی داده است!

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.