×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخاب اعضای هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران

به گزارش تهران۲۴، انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات برگزار شد. 

در این انتخابات سیدحسین مرعشی به عنوان نایب رئیس اول، فاطمه راکعی نایب رئیس دوم، علی باقری به عنوان دبیر و علی شکوری‌راد به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات انتخاب شدند. 

گفتنی است،  نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران) چند روز قبل برای دومین سال تشکیل خود نشستی برگزار و برای یک سال دیگر رئیس این جبهه را انتخاب کرد.

«بهزاد نبوی» از چهره‌های باسابقه اصلاح‌طلب برای دومین بار پیاپی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گرفت اما در خبرها آمده بود او به دلیل شرایط جسمی و فردی از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلب خواسته بوده که از رای به او برای ریاست صرف نظر کنند.

احمد شریف عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در همین باره به ارائه توضیحات بیشتری پرداخت و گفت: نامه بهزاد نبوی به اعضای جبهه اصلاحات چند روز قبل از برگزاری انتخابات بوده و نمایندگان احزاب اصلاح طلب با درخواست بهزاد نبوی موافقت نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اعضای جبهه اصلاحات ایران با گفت‌وگو با آقای نبوی وی را مجاب کردند که برای یکسال دیگر ریاست این جبهه را بر عهده بگیرند و او هم در نهایت درخواست اصلاح‌طلبان را پذیرفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.