×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله خاتمی در دانشگاه افسری امام علی(ع):«اعتقادات» نیروهای مسلح ما را به سایر نظامیان جهان برتری می‌دهد

به گزارش تهران۲۴،، آیت‌الله سید احمد خاتمی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری امام جمعه موقت تهران در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، گفت: شما امیدهای آینده نظام و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید چون حفظ نظام به حفظ مرزهای کشور وابسته است.

وی با اشاره به جایگاه والای دانشگاه افسری امام علی (ع) تصریح کرد: تعبیر فیضیه ارتش به راستی برازنده این مجموعه با برکت است چراکه پرورش دهنده و تربیت کننده افسران و فرماندهان ولایتمدار و انقلابی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات گرانبهای امام علی (ع)، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را «جنود» این نظام مقدس برشمرد و عنوان کرد: امیرالمومنین علی (ع) با صراحت مأموریت لشکریان را بیان می‌کند و آنها را دژهای مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت کشور برشمرده‌اند.

آیت‌الله خاتمی، ارتش و فرماندهان این نیروی انقلابی را مطیع ولایت دانست و خاطرنشان کرد: عقیدتی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آنها را به معنای واقعی بر سایر نیروهای مسلح جهان برتری می‌دهد و این اعتقاد مقدس آنها همواره در نوک شمشیرهای‌شان خودنمایی می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.