×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور باید اجرایی شود

به گزارش تهران۲۴، صولت مرتضوی معاون امور اجرایی رئیس جمهور، در نشست هم‌اندیشی معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا در سفرهای استانی، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پیشانی ارتباط دولت با مردم است و باید این ارتباط مستمر باشد تا مردم به آینده و حل شدن مشکلاتشان امیدوار شوند.

وی افزود: دشمنان ما با رسانه می خواهند ارتباط مردم با حاکمیت و دولت را خدشه دار کنند اما این مورد سرانجامی نخواهد داشت زیرا همانطور که امام خمینی فرمودند این مردم خیلی بهتر از مردمان زمان پیامبر اسلام(ص) هستند.

معاون امور اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور، شاهد درخواست های مکرر مردم از رییس‌جمهور هستیم و مرکز ارتباطات مردمی باید طوری ارتباط با مردم را برقرار کنند تا مردم بتوانند به راحتی موضوعات خود را مطرح کنند.

مرتضوی با بیان اینکه باید میز پیشخوان ارتباطات مردمی ایجاد شود، تصریح کرد: باید مشکلات مردم در سطح پایین حل شود و نباید گذاشت این مشکلات به سطح بالا برسد یعنی اگر در سطح پایین قابل حل است باید حل شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه هدف سفرهای استانی رئیس جمهور این است که به ما بیاموزد آنچه هست از آن مردم است، تصریح کرد: پیگیری دستورات سفرهای استانی شرط لازم و ضروری است و باید محقق شود. انتظار ما این است که تعاملات و همکاری های استانی بیشتر شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.