×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار فدوی: اصلاح یارانه‌ها اقدامی کارشناسی و منطقی برای توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش تهران۲۴ در یزد،‌ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح دیروز در جریان دیدار با سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که مردم باید نسبت به تصمیمات دولت در بحث مردمی سازی یارانه‌ها آگاه شوند، اظهار کرد: تجربه آقای رئیسی و این که جزو هیچ حزب و گروهی نیست اعتماد عمومی را نسبت به برنامه‌های دولت افزایش داده است.

وی روحیه جهادی رئیس جمهور را از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: الهی کردن نیت مسیر خدمت به خلق را هموار و نتیجه آن را رضایت بخش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که امیدواریم این طرح به نحوه مطلوب انجام شود، گفت: تفکر جهادی عامل پیشبرد اهداف نظام است.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار، اظهار کرد:‌ استان یزد از جمله نقاط شاخص کشور در بحث شهید و شهادت است و نسبت به جمعیت آمار قابل قبولی از شهدا و ایثارگران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست‌های اجرایی دولت در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، افزود: اصلاح یارانه‌ها از جمله اقدامات کارشناسی و منطقی دولت است که تمام کارشناسان اقتصادی و روئسای جمهوری ایران اسلامی به اهمیت و ضرورت اجرای آن واقف بوده و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دولت سیزدهم در مردمی‌سازی یارانه‌ها را شجاعانه و متعهدانه دانست و گفت: این مهم یکی از الزامات اجرایی برای ساماندهی و توسعه اقتصادی کشور است.

سردار فدوی اصلاح یارانه‌ها آغازی برای تحولی سازنده در اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با گمراه کردن مسیر خدمت مردم را نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت ناامید کنند که خوشبختانه موفق نشده و نمی‌شوند.

وی با بیان این‌که خوشبختانه از آغاز مردمی سازی یارانه‌ها تاکنون مشکل خاصی در بحث اعتراضات مردمی نداشتیم، تأکید کرد: با توکل به خدا و بصیرت مردم توطئه استکبار در اجرای طرح ناامید کردن مردم خنثی و با همت مسئولان طرح اصلاخ یارانه ها به نفع معیشت مردم ادامه خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان این‌که تمام دولت ها می‌خواستند این کار را انجام دهند، گفت: استدلال مردمی سازی یارانه ها آرامش بخش و منطقی است.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی معاون بازرسی کل سپاه و سردار رضا پورشمسی جانشین معاونت بازرسی، سردار فدوی را در سفر به استان یزد همراهی کردند.

انتهای پیام/الف/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.