×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شبکه صهیونیستی: ادعاهای تل‌آویو علیه ایران فقط حرافی است

به گزارش تهران۲۴، شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی به ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ علیه ایران پرداخت.

این شبکه اعتراف کرد، تمام مانورهایی که رژیم اسرائیل انجام می‌دهد فقط در حد حرف است، کشورهای غربی در حال حاضر مشغول اوکراین هستند و رژیم صهیونیستی تنهاست.

در ادامه این گزارش به سفر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا و نیز سفر ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده جدید تروریست‌های سنتکام در غرب آسیا به فلسطین اشغالی پرداخته شده و اعلام شده است، «تغییری ریشه‌ای و واقعی دیده نمی‌شود».

کان سپس مدعی شد: «علیرغم اظهارات اسرائیل درباره پیشرفت ایران در غنی‌سازی اورانیوم، حقیقت آن است که ایران هنوز با ساخت بمب فاصله دارد علیرغم آنکه در میزان غنی‌سازی اورانیوم پیشرفت داشته است».

در ادامه این گزارش آمده:« در خصوص آمادگی نیز چیز جدیدی وجود ندارد ، ارتش اسرائیل از سال ۲۰۰۷ برنامه‌هایی را برای ایران آماده کرده و در این سطح و آن سطح، آنها را تمرین می‌کند. هفته اخیر نیز (همان برنامه‌ها) را در قالب رزمایش تمرین کرد… اما بار دیگر این فقط در حد حرف است».

کان افزود: «از نظر سطح آمادگی، اسرائیل نباید فراتر از آنچه قبلا برنامه‌ریزی کرده بود یعنی هماهنگی با آمریکایی‌ها برود. در خصوص تمرین‌ها، اسرائیل می‌خواست به اسرائیلی‌ها یا شرکایش بگوید که این قدرت را دارد اما در حقیقت قصد انجام کاری را ندارد. هفته اخیر هیچ قصد یا اشاره‌ای مبنی بر انجام کار دیگری (از سوی اسرائیل) ندیدیم بلکه می‌خواست بگوید ما اینجا هستیم ما را فراموش نکنید؛ شما مشغول روسیه و اوکراین هستید».

تحلیلگر نظامی کان هم گفت:«همه در سازمان امنیتی اسرائیل معتقد نیستند که اسرائیل به تنهایی توانایی نابودی تأسیسات هسته‌ای ایران را دارد؛ نه اکنون و نه بعد از سال‌ها؛ ممکن است اسرائیل توانایی این کار را نداشته باشد و جواب منفی باشد».

کان در ادامه مدعی شد: « اسرائیل این نگرانی را دارد که غرب در آماده‌سازی گزینه نظامی با آن همسو نیست. اسرائیل فقط در حال تمرین برای گزینه نظامی جهت نابودی تأسیسات هسته‌ای ایران است اما می‌توان خرابکاری یا سنگ‌اندازی کرد مانند ترورها و امور دیگر. تا زمانی که آمریکا و اروپا با اسرائیل همپا نباشند اسرائیل تنها خواهد ماند».

در حالی که اقدامات رژیم صهیونیستی تمام منطقه را در معرض تهدید قرار داده، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اخیرا مدعی شد، تل‌آویو از جِنین تا اصفهان با تهدید مواجه است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.