×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فیلم | رهبر انقلاب: مجلس در ۲ سال گذشته کارهای بسیار با ارزشی انجام داده است

به گزارش تهران۲۴، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صبح روز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، محمّدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح اقدامات دو سال اخیر مجلس یازدهم، «توجه به خنثی‌سازی تحریم‌ها» را راهبرد اصلی این مجلس خواند و گفت: مجلس درچارچوب این راهبرد، به دنبال تحقق «بسته تحول در قوانین اقتصادی» است.

رئیس مجلس همچنین با بیان اینکه مجلس همزمان با حل ریشه‌ای مسائل بر تدبیر برای کاهش مشکلات مقطعی مردم نیز تأکید دارد، تصویب بازتوزیع یارانه ارز ترجیحی به صورت کالابرگ برای کالاهای ضروری را از اقدامات نمایندگان در این خصوص برشمرد.

تشریح اقدامات قانونی در جهت تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، تصویب قوانین در زمینه مالیات بر خانه‌های خالی، حمایت از دانش‌بنیان‌ها، شفافیت، واردات خودرو، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولویت‌بخشی به مناطق محروم و مناطق حاشیه‌نشین در بودجه و مصوبات، پیگیری بهبود مشکلات سربازان از دیگر محورهای گزارش آقای قالیباف در این دیدار بود.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود در این دیدار تاکید کردند: این مجلس در ۲ سالی که گذشته کارهای با ارزشی انجام داده است. همین مواردی که آقای قالیباف رییس محترم مجلس اشاره کردند، کارهای بسیار با ارزشی است.

ایشان همچنین فرمودند: برخی از این‌ها را من با تفصیل و بعضی را فی‌الجمله در جریان هستم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.