×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی کامل بهشت حضرت زهرا(س) برای خدمات رسانی به زائران مراسم ارتحال امام(ره)

به گزارش تهران۲۴، سعید غضنفری مدیرعامل بهشت حضرت زهرا(س) در در نشست سه جانبه هماهنگی با شرکت های شهر سالم و خودرو سرویس از آمادگی با اشاره اینکه پیش بینی ها و هماهنگی های لازم برای آماده سازی محوطه درونی و رینگ بیرونی حرم مطهر به منظور برگزاری یک مراسم باشکوه انجام شده است، گفت: امسال برای اولین بار شرکت خودرو سرویس خدمات رسانی به زائران را در دستور کار قرار داده که این اتفاق خوب و ارزشمندی است و ما از ظرفیت این مجموعه به نحو احسن استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود: گزارشی هم درباره این خدمات رسانی به حجت الاسلام والمسلمین انصاری دبیر ستاد ارتحال ارائه شد که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.
 وی با اشاره به تراکم جمعیتی مراسم روز ارتحال گفت: با شرکت های اتوبوس رانی، تاکسی رانی و مترو تهران هماهنگی های لازم صورت گرفته و ۱۱۰ دستگاه ون در محوطه بیرونی حرم به زائران خدمات رسانی می کنند و حضور شرکت خودرو سرویس هم قطعا بسیار حائز اهمیت است.

غضنفری با تشکر از شرکت شهر سالم برای آمادگی به منظور خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به زائران نیز گفت: علاوه بر استقرار نیروهای این شرکت اخیرا ۸۵۰ نفر از کارگران سازمان بهشت حضرت زهرا(س) توسط این شرکت مورد پایش سلامت قرار گرفت که این خدمت ارزشمند قابل تقدیر است.

در ادامه نشست امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: یک درمانگاه صحرایی در بهشت حضرت زهرا (س) با ظرفیت ۱۰ تخت بستری و تزریقات، ۱۲ پزشک و ۲۴ پرستار برای روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه راه‌اندازی خواهد شد.

نورمحمدی واکسیناسیون کرونا و انجام تست PCR را از دیگر خدمات مرکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در بهشت حضرت زهرا (س) برشمرد و افزود: برای نظارت بهداشتی بر کلیه مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که در طول مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تیم‌های بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم آماده هستند تا از مبدا تولید تا بسته‌بندی و توزیع حضور داشته باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد کنند.

وی با بیان برنامه‌های خود برای استقرار تجهیزات درمانی و تامین دارو برای درمانگاه صحرایی، از آمادگی کامل شرکت شهر سالم برای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره) خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ کد آمبولانس و یک کد موتورلانس نیز در روزهای مراسم در محل درمانگاه صحرایی مستقر خواهند بود. همچنین محتوای آموزشی با موضوعات بهداشتی آماده شده که در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

سخنران دیگر این مراسم افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس بود که با بیان اینکه تلاش ما این است کمبودهای موجود در زمینه تعداد تاکسی و ون را جبران کنیم گفت: با توجه به استقبال حداکثری پیش بینی شده زائران در صورت کمبود تاکسی و ون این مجموعه کاستی ها را با خودروهای سواری جبران خواهد کرد.

وی افزود: در شب های قدر با همکاری با سازمان بهشت حضرت زهرا (س) به صورت کاملا جهادی از این ظرفیت استفاده شد که الحمدلله نتیجه مطلوبی داشت.

گفتنی است این نشست سه جانبه هماهنگی با بازدید میدانی از پهنه بندی‌ها، محل های استقرار و محل بپایی درمانگاه صحرایی همراه بود.

در پایان نیز شرکت کنندگان در این نشست ضمن زیارت مزار شهید ترور حسن صیاد خدایی، شهدای آتش نشان و شهدای مدافع سلامت با حضور در قطعات شهدای مدافع حرم و شهدای فاطمیون به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.