×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری تهران توانست عملیات دشمن در حمله سایبری را خنثی کند

به گزارش تهران۲۴، پرویز سروری در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره نوسازی در بافت فرسوده، اظهار داشت: با توجه به وجود گسل زلزله در مناطق بافت فرسوده، سرعت بسیار جدی در احیای این بافت باید وجود داشته باشد. حساسیت شورا و شهرداری در این زمینه بسیار بالاست و به دنبال جبران عقب ماندگی چهار سال گذشته هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ترغیب و حمایت بیشتری از شهرداری باید صورت بگیرد تا زمینه تسهیلات و بسته های تشویقی فراهم شود و همچنین مشخص شود که در این زمینه چه کاری از دست شورا بر می آید.

وی با تأکید بر اینکه موضوع بافت فرسوده در کمیسیون شهرسازی در دست بررسی جدی است، یادآور شد: یکی از مهمترین اولویت های شورا احیای این بافت است چون با جان مردم سرو کار دارد و باید مقاوم سازی در برابر اتفاقات احتمالی ایجاد شود.

سروری با بیان اینکه پیش بینی بسته های تشویقی ادامه دارد و مضاعف خواهد شد، تصریح کرد: طبقات اضافی در کمیسیون های مرتبط در حال بررسی است و موضوع مهم این است که بتوانیم امکاناتی را که در گذشته نمی توانستیم ارائه دهیم، در نظر بگیریم.

وی افزود: دولت در امر مسکن وارد شده و در خصوص تسهیلات که مشکل جدی داشت قول مساعدی داده است. این اقدام باعث می‌شود امکاناتی که سایر دستگاه ها می توانستند در کنار شهرداری تامین کنند، فراهم شود تا جاذبه های بیشتری برای شهروندان جهت وارد شدن به این حیطه ارائه کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید طبقات تشویقی را در بافت فرسوده داشته باشیم تا جاذبه ایجاد کند و بتوان این بافت را احیا کرد، گفت: مردم باید در این زمینه مشارکت کنند که این مشارکت با اعطای تسهیلات تشویقی ممکن است.

وی با اشاره به حمله سایبری به سامانه های شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: تقابلات سایبری امری متداول در دنیاست و قرن جدید قرن تقابل‌های سایبری است و هر کشوری می‌خواهد پیشرفت کند باید قدرت سایبری داشته باشد.

سروری با بیان اینکه در این حمله سایبری به شهرداری تهران، شهرداری نشان داد چه قابلیت بزرگی دارد، اظهار کرد: شهرداری توانست تقابل کرده و عملیات را خنثی کند و دشمن نشان داد حمله اصلی به خدمات‌رسانی به مردم و هدف، ایجاد نارضایتی بین مردم است. این حادثه ما را مجاب کرد که توجه بیشتر و عمیق تری به زیرساخت‌های سایبری شهرداری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حتی یک ساعت اخلال در خدمات رسانی صورت بگیرد، تصریح کرد: این حمله سایبری، امتحان بزرگی برای سازمان فاوا بود که توانست با قدرت نسبت به این حمله نسبتا بزرگ مقابله کند و سطح خدمات در حال رسیدن به شرایط عادی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم ایجاد زیرساخت های امنیتی در گذشته و تاثیر آن در حمله سایبری این روزها و با تأکید بر اینکه این شرایط مصداق ترک فعل است، یادآور شد: باید تلاش کنیم مشکلات برطرف شود. از طرفی باید با کسانی که کوتاهی کردند، برخورد صورت بگیرد. عقب ماندگی و ترک فعل صورت گرفته باید جبران شود و بتوانیم قدرت فاوا را که قابلیت های زیادی دارد، تقویت کنیم چراکه ظرفیت و زمینه آن وجود دارد.

وی تأکید کرد: دشمنان بدانند سربازان مردم در عرصه فضای مجازی و پدافند سایبری از حقوق مردم دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.