×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه مهار تورم، واقعی کردن درآمدهای بودجه است

به گزارش تهران۲۴،محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بودجه گفت: در بحث اصلاح ساختار بودجه باید درآمدها و هزینه‌ها شفاف باشد و در سایه این شفافیت است که یکی از گام‌های مهم در اصلاح ساختار بودجه برداشته می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در بودجه فقط بیشتر به منابع ناشی از درآمدهای نفتی تکیه داریم و حال آنکه می‌توانیم با افزایش پایه‌های مالیاتی روی درآمدهای این بخش نیز حساب باز کنیم.

دشتی با بیان اینکه افزایش منابع درآمدی بودجه یکی از نکات مهم در اصلاح ساختار بودجه است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشتند در کنار درآمدهای نفتی ما می‌توانیم با توجه به بخش معادن و درآمدهای حاصل از آن بخش قابل توجهی از منابع درآمدی بودجه را تأمین کنیم. 

وی افزود:‌ با واقعی کردن درآمدهای بودجه ما می‌توانیم جلوی کسری بودجه را بگیریم و در سایه جلوگیری از کسری بودجه است که تورم کنترل می‌شود و ما دیگر شاهد فشار ناشی از این تورم به مردم نخواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته مهم در حوزه شفافیت در بودجه شفافیت در منابع و مصارف شرکت‌های دولتی است که این موضوع باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت ۷۲۹

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.