×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منافقین امروز به‌جای شلیک به قلب‌ مردم، افکار ملت را هدف گرفته‌اند

به گزارش تهران۲۴،علی بزرگخو دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره سالروز حادثه تروریستی بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و همچنین به جنایات گروهک منافقین گفت: گروهک منافقین از قبل انقلاب تا امروز در ابعاد مختلف جنایات زیادی بر ضد مردم انجام داده است که نمونه‌های آن بسیار زیاد است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش منافقین در فضای مجازی علیه انقلاب و مردم خاطرنشان کرد: امروز منافقین به جای شلیک به قلب های مردم به افکار مردم شلیک می‌کنند و در جنگ روایت های بخشی از پیاده نظام، دشمنان کشور هستند.

بزرگخو ادامه افزود: برای مقابله با جریان‌هایی مانند این گروهک در جنگ روایت ها باید به فرمان رهبر انقلاب در باره جهاد تبیین عمل کنیم و با اجرای جهاد تبیین که کلید قوی شدن ما در جنگ رسانه هاست به مقابله برویم.

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در ادامه تصریح کرد: متاسفانه گروهک تروریستی مجاهدین در برخی موارد با ارتباط با برخی دانشجویان بی اطلاع و ساده لوح، سعی در استفاده ابزاری از دانشجویان را دارد و بعد از رسیدن به اهداف خود ضربه های بزرگی به زندگی آن دانشجویان وارد می‌کند و فقط در نگاه این گروهک دانشجویان یک ابزار هستند. 

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص راهکار های آگاه سازی دانشجویان تاکید کرد: مهم ترین کار در حال حاضر سیطره روایتی در دانشگاه است برخی صحبت ها در دانشگاه شکل میگیرد که همان حرف های دشمنان است که البته خیلی ها این را نمیدانند و ما در مقابل باید تقابل تبیینی داشته باشی که مهم ترین ظرفیت به نظرم در تشکل های دانشجویی میباشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.