×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موظفیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم/ ملت زمینه‌ساز ظهور صبور و مقاوم است

به گزارش تهران۲۴ از همدان، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در  مراسم «افشای حقوق بشر آمریکایی» در مسجد مهدیه با بیان اینکه یکی از معجزات پیامبر گرامی پیشگویی‌ها، آینده‌نگری جهان اسلام و ترسیم آینده جامعه اسلامی است اظهار کرد: بیشترین پیش‌گویی‌ها هم متوجه آینده ماست.

وی با اشاره به اینکه در خطبه غدیر پیامبر گرامی بیش از ۲۰ از «آخرین ذخیره الهی» و سه بار از کلمه «مهدی» استفاده می‌کنند گفت: حضرت محمد(ص) ۱۵ قرن پیش از ویژگی‌های آخرین ذخیره قرن صحبت می‌کنند زمانی که امام زمان(عج) به دنیا نیامده بودند که این موضوع اهمیت این دوران را نشان می‌دهد.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه در روایت دوم شرایط مردمی که بر محور رجل قم جمع می‌شوند را می‌گویند گفت: در روایت سوم می‌فرمایند جمعیتی از مشرق قیام می‌کنند که زمینه‌ساز ظهور می‌شوند.

وی با طرح این سوال که آیا ما نسبت به امت‌های پیشین برتری داریم که سختی نکشیم و اتفاقاتی برای ما پیش نیاید؟ عنوان کرد: یک روایت این است که ما امت آخر زمانیم و نباید سختی بکشیم و روایت دوم این است تمام سختی‌هایی که امت‌های پیشین تحمل کردند بر عهده ما هم هست.

سعیدی با اشاره به اینکه در روایت سوم نقل است که نه تنها ما راحت نیستیم بلکه مسئولیت ما از امت پیشین بیشتر است گفت: ما نسبت به گذشته‌ها نقاط اشتراک و نیز اختلاف داریم و اولین نقطه اشتراک تکالیف است که همه امت‌ها موظف بودند در مقابل طاغوت بایستند.

وی با بیان اینکه باری بر دوش ماست و نباید در برابر فشار استکبار به سرکردگی آمریکا خسته شد افزود: یکی از عهدهای خداوند در برابر امت‌ها این بود که نسبت به دفاع از مظلومان کوتاه نیایید و از آنها دفاع کنید.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز را به بیرون منتقل کردند و در برابر مظلوم ایستادند و امنیت را نیز فراهم کردند خاطرنشان کرد: خداوند شریعت و حکم الله را به عنوان امانت سپرده‌ و فرموده‌ که آن را به خوبی جاری کنید.

وی با اشاره به اینکه تفکر برخی‌ امروز با تفکر امام و رهبری متفاوت است در صورتی که باید به مسیر انقلاب و تبعیت از فرامین ولایت توجه کنیم تأکید کرد: همه امت‌های اسلامی وظیفه دارند حکومت دینی داشته باشند که تحقق این مهم در ولایتمداری محقق می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه مهمترین تفاوت امت ما با گذشته صبر است و ملتی که زمینه‌ساز انقلاب مهدی است صبر پولادین دارد گفت: فرهنگ آمریکا در مقابل فرهنگ مهدویت است به طوری که آنها حتی دنبال ۳۱۳ نفر یار امام زمان (عج) بودند و از خبر وجود چنین افرادی رعشه بر تنشان افتاده است.

وی  با بیان اینکه هر کسی به نوعی باید زمینه‌ساز ظهور حضرت منجی باشد اضافه کرد: باید حکومتی را تقویت کنیم که زمینه‌ساز ظهور باشد، امروز دشمنان ۳ هزار شبکه تلویزیونی و ۱۶۰ شبکه فارسی زبان و میلیون‌ها بلندگو برای تخریب دین و اهل بیت عصمت و طهارت علم کرده که باید هوشیار بود. 

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه آمادگی بعدی باید سیستمی و پس از آن آماده‌سازی منطقه‌ای باشد گفت: آمادگی بین‌المللی نیز موضوع دیگری است که باید به شدت نسبت به آن پایبند بود.

وی در پایان با بیان اینکه باید در داخل به یاری هم و به سهم خود زمینه را برای ظهور مهدی(عج) آماده کنیم گفت: با صبر و شکیبایی، دوری از گناه، کمک به مردم و خدمت برای رضای خدا می‌توان در این مسیر پیش رفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.