×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش نفوذی ها در مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است

به گزارش تهران۲۴ از قزوین، آیت الله علی اسلامی در مجمع سرمربیان حلقه صالحین شهرستان آبیک که در سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی اظهار کرد: بعد از پیروزی، دشمنان انقلاب را رها نکردند و جنگ هشت ساله را تحمیل کردند و شدیدا در مقابل ما موضع گرفتند.

وی افزود: بعد از پایان دفاع مقدس، دشمنان با تهاجم فرهنگی آن چنان بر ما تاختند و ما را مورد هجوم قرار دادند که انصافا از شگفتی‌های روزگار است.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: در حال حاضر دشمنان در فضای مجازی چنان علیه نظام و دین فعالیت می‌کنند که از داخل کشور برای خودشان نیروی نفوذی تربیت و استخدام می‌کنند؛ نفوذی‌هایی که در گمرک تاثیر گذاشتند، در صادرات نقش‌آفرینی کردند و در واردات بازی درآوردند. این نفوذی‌ها، کسانی هستند که امام حسین علیه‌السلام را به شهادت رساندند.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: در زمان پیامبر اکرم(ص) هم کفار و منافقین با غزوات مختلف و همه طوایف و ایلات و مشرکین را به میادین نبرد می‌آوردند تا شخص رسول خدا را از بین ببرند اما هیچ گاه مسلمانان را رها نکردند که دشمنان نظام هم هیچ گاه ایران را رها نمی‌کنند ‌و باید در مقابلشان ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ در بین نسل جوان و فرزندان این آب و خاک به گونه‌ای عمل کرده که نباید اجازه داد به مقدسات جسارت شود و استقلال‌ کشور می‌طلبد در مقابل این معضلات، تبیین و روشنگری کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر همچون آمریکا،  فرانسه و آلمان  در زمان شیوع کرونا دستکش‌ها، ماسک‌ها و … را در دریا و کشتی به سرقت بردند که مستند این موضوع هم موجود و در آرشیوها موجود است و مقام معظم رهبری هم در بیانات اخیر خود به سرقت دستکش‌ها اشاره کرده بودند‌ که باید گفت آمریکا دزد است و نمی‌تواند خیری را به ایران برساند.

آیت الله اسلامی بر داشتن غیرت دینی تاکید و گفت: غیرت دینی سبب قیام قم و تبریز شد که نباید این غیرت را از دست بدهیم. 

حلقات صالحین بهترین برنامه سپاه است

حجت الاسلام حسین پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک در این جلسه اظهار کرد: نظام اسلامی برپایه اسلام بنا نهاده شده و تمام هزینه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود و سرابی بیش نیست.بنابراین هنوز متوجه نشده‌اند که نمی‌توانند با اسلام دربیفتند چرا که متصل به قرآن کریم، امام زمان “عج” و مقام معظم رهبری است.

وی حلقات صالحین را بهترین برنامه سپاه پاسداران ذکر و ادامه داد: اگر به نحو احسن برنامه‌ریزی و اهداف این حلقات بررسی و تبیین شود از دل آن جوانان پویا، انقلابی و پرنشاط تقدیم نظام می‌شود .

این مسئول بیان کرد: در بسیج آمده‌ایم که سرباز امام زمان”عج” و رهبری و ولایت باشیم که بسیجیان باید قدر خودشان را بدانند و ناامید نباشند چرا که پیروزی با ما است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.