×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پای درس آقا| به ما می‌گویند ناقض حقوق بشر در صورتی که بزرگ‌ترین ناقض خودشانند

به گزارش تهران۲۴، حقوق بشر از دیرباز تاکنون بهانه‌ دخالت‌ها، چپاول‌ها و ستمگری‌های جبهه سلطه بوده است. به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی (از۶ تا ۱۲ تیرماه) گزیده‌ای از سخنان حضرت آقا (حفظه‌الله) را در باب «حقیقت حقوق بشر آمریکایی» می‌خوانید.

حقوق بشر سرکوب

آمریکائی‌های دروغگوی ریاکار و خدعه‌گر که ادعای حقوق بشر و ادعای دموکراسی می‌کنند، در قضیه‌ی بحرین اینجور علیه مردم وارد میدان می‌شوند. البته انکار می‌کنند، می‌گویند ما نیستیم، سعودی‌ها هستند؛ اما سعودی‌ها بدون چراغ سبز آمریکا نمی‌توانستند وارد بحرین شوند و اینجور حوادث تلخ و خون‌بار را در بحرین به وجود بیاورند. لذا آمریکایی‌ها هم مسئولند. (۱۳۹۰/۰۳/۱۴)

به ما می‌گویند ناقض حقوق بشر در صورتی که بزرگ‌ترین ناقض خودشانند

به جمهوری اسلامی اتهام نقض حقوق بشر می‌زنند. این دیگر از آن لطیفه‌های خنده‌آورِ دوران است! آمریکا شده است پرچمدار حقوق بشر! کدام آمریکا؟ آمریکا هیروشیما، آمریکا گوانتانامو، آمریکا ابوغریب، آمریکای راه اندازنده‌ جنگ و ناامنی در بسیاری از نقاط عالم، آمریکای سانسور در داخل خود کشور آمریکا؛ ماجرای سانسور فکر و نوشته و بیان در آمریکا… اینها به ما می‌گویند نقض حقوق بشر؛ اما خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشرند! (۱۳۸۵/۰۱/۰۱)

[آمریکایی‌ها] خودشان تروریست پرورترینِ دولت‌هایند، اما ایران اسلامی و مسلمان‌ها را متهم به تروریسم می‌کنند! سربازان و نیروهای امنیتی آمریکا بدترین جنایت‌ها را در نقاط اشغالی عراق و در زندان ابوغریب مرتکب می‌شوند ـ که یک نمونه از این همه، جنایت زندان ابوغریب است؛ والّا نظایر آن زیاد است ـ به انسان‌ها اهانت می‌کنند، حقوق انسان‌ها را لگدمال می‌کنند؛ چه در این جا، چه در افغانستان، چه در زندان‌های خودشان، چه در گوانتانامو؛ آنگاه دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند! تا آن جایی که بنده اطلاع دارم، هیچ دولتی را نمی‌شناسم که به قدر دولت آمریکا ناقض حقوق بشر باشد. بنده با ملاحظه آمار و ارقام و حوادثی که در این چند سال پیش آمده ـ چیزی که جلوی چشم خود ما بوده است ـ به این نتیجه می‌رسم که شاید در دنیا دولتی نباشد که به قدر دولت آمریکا نقض حقوق بشر کرده باشد.

حقوق بشر آنها این است!

علاوه بر جنایات اینها در اطراف دنیا، در خود آمریکا هم اینها جنایت و نقض حقوق بشر می‌کنند. امروز مثل سالهای گذشته سیاهان آمریکا همچنان تحت فشار و مورد ظلم و ستم و تبعیض اند. در سال ۷۱ یا ۷۲ در زمان ریاست جمهورىِ پدر… بوش بر اثر ظلم واضحی که علیه سیاه پوست‌ها به وقوع پیوسته بود، شورش عظیمی در بعضی از ایالت‌های آمریکا به وجود آمد و چون پلیس نتوانست مقابله کند، ارتش را وارد صحنه کردند. در زمان رئیس جمهور بعدی، بیش از ۸۰ نفر از فرقه داوودیان را ـ یک فرقه مسیحىِ مخالف سیاست‌های دولت آمریکا ـ که در یک خانه اجتماع کرده بودند و با اخطار پلیس بیرون نمی‌آمدند، جلوی چشمان مرد و زن و کودک، زنده زنده در آتش سوزاندند؛ اما اینها خم به ابرویشان نیامد! رعایت حقوق بشر آنها این است! در زمان رئیس جمهور فعلی آمریکا در شمال افغانستان ـ آن وقتی که افغانستان را اشغال می‌کردند ـ غیر از بمب‌هایی که بر سر مردم ریختند و فجایعی که در شهرها ایجاد کردند، در یک زندان جمع کثیری زندانی را به رگبار بستند و قتل عام کردند؛ خبرش هم در دنیا پیچید، منتها امپراتوری‌های خبری نمی‌گذارند این خبرها بماند و در ذهن مردم جایگزین شود؛ فوراً خبر را جمع می‌کنند. آن وقت می‌گویند در فلان کشور یا در ایران اسلامی به فلان زندانی اهانت شده؛ مثلاً فرض کنید به او دمپایىِ درستی نداده‌اند! نقض حقوق بشر در آمریکا و به وسیله آمریکایی‌ها در دنیا از همه کشورها بیشتر است؛ اما مردم دنیا و همچنین ملت ایران و دولت ایران و نظام اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند! پرچم حقوق بشر را کسانی به دست گرفته‌اند که خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشرند! (۱۳۸۴/۰۱/۰۱)

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.