×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون دفتر رهبر انقلاب: پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است

به گزارش تهران۲۴ از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: همه دنیا می دانند پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران ۴۳ سال است پرچم مبارزه با طاغوت یعنی جریان استکبار و سلطه را در دست دارد و در این مدت هر چه جلو آمده ایم ملت ما قوی تر شده و آنها ضعیف شده اند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما یک درصد جمعیت و وسعت کره خاکی را داریم اما اثرگذاری ما بیش از این مقدار است و اکنون هر انسان آزاده و عدالت طلب و مخالف استکبار دلش با ملت ایران می تپد، چون این ملت به کفر به طاغوت و ایمان به خدا عمل کرده است.

محمدیان آینده جهان را متعلق به مکتب توحید دانست و گفت: هزار و ۴۰۰ سال برای خاموشی این نور تلاش کرده اند اما این‌ نور طبق وعده الهی در همه جهان منتشر خواهد شد و ملت بزرگ‌ ما پرچمدار این نور در تمام دنیا خواهد بود.

وی با اشاره به اردوی رضوان گفت: این اردوها نباید فقط یکبار در سال و آن هم در فصل گرم سال باشد بلکه باید چند بار و قطعا با حضور خانواده روحانیون اهل سنت برپا شود.

محمدیان ادامه داد: هرچه از دست ما بربیاید برای رشد علمی و بصیرت روحانیون در مسائل روز جهان اسلام انجام خواهیم داد البته ‌مدیریت این اقدامات باید به دست خود این روحانیون باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.