×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دشمنان از وحدت جهان اسلام هراس دارند/ مردم کردستان جنایات ضد انقلاب را فراموش نمی‌کنند

به گزارش تهران۲۴ از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در همایش پرچم‌داران دین و اندیشه در سالن خدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کنگره حج حامل پیام وحدت و اتحاد همه مسلمانان شیعه و سنی است.

وی گفت: جامعه روحانیون به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی بخشی در استان کردستان ۵۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند که این مهم نمود روشنی بر وفاداری علمای این خطه به نظام و رهبری است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: روحانیون از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در استان کردستان در برابر دشمنان نظام ایستاده‌ و با جدیت از دین خدا و نظام دفاع کرده‌اند.

ماموستا رستمی افزود: جامعه روحانیون همواره مردم را با مسائل دینی آشنا و بر دوری از منکرات و تفکر افراطی‌گری دعوت کرده‌اند و با این رویه مانع از تحقق اهداف تفرقه افکنانه دشمنان شده‌اند.

وی گریزی به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه روحانیون در استان هم زد و ادامه داد: علمای کردستان ‌به‌رغم همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و با وجود بی‌توجهی دولت‌های سابق هرگز سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را خالی نکرده‌اند.

امام جمعه سنندج  با تأکید براینکه دشمنان از وحدت مسلمانان به شدت وحشت دارند، عنوان کرد: جامعه روحانیون از شیعه و سنی در سنگر وحدت به عنوان قدرت تاثیرگذار جامعه همواره بر همدلی و تلاش مردم در حفظ امنیت و تبعیت از فرامین رهبری و دفاع از مملکت و کشور دعوت کرده‌اند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ مسجد و ۴ هزار و ۴۰۰ طلبه و روحانی شیعه و سنی دارد که با اتحاد و برادری در کنار هم‌ زندگی و مردم را بر حفظ وحدت و توجه به دستورات دینی دعوت می‌کنند.

وی با تاکید براینکه دین اسلام برترین و سعادتمندترین برنامه‌ها را برای زندگی انسان‌ها دارد، یادآور شد: توسعه، تولید، پیشرفت، توسعه و آبادانی از بزرگترین و باارزش‌ترین عمل اسلامی و اهداف انقلاب است.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادند و زهر تلخ شکست را به آن چشاندند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در دفاع مقدس در برابر ۳۷کشور دنیا ایستادگی کردیم، گفت: کرامت و عزت، استقلال و آزادی امروز ما حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است و باید این راه پرافتخار ادامه داشته باشد.

وی به نقش کردستان در پازل دفاع از میهن اسلامی در طول انقلاب گریزی زد و یادآور شد: کردستانی‌ها برای حفظ انقلاب جان داده و خواهند داد و در این مسیر بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را فدا کرده‌اند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: نیروهای مسلح به ویژه سردار سرلشکر باقری در راه رساندن ایران به قله‌های ترقی و ایجاد امنیت و آسایش جانفشانی زیادی کرده‌اند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه اتحاد ملت و رهبری داهیانه امام امت و جانشین برحق ایشان موجب شده تمام هجمه‌های دشمنان نقش برآب و روز به روز به عزت و افتخار ملت و کشور ایران افزوده شود، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد و در بسیاری از شاخص‌ها علمی، نظامی، فرهنگی و غیره در جایگاه برتر جهانی هستیم.

وی افزود: استان کردستان استانی غنی از نظر منابع خدادای و ظرفیت‌هایی همچون معادن، مرزها و گردشگری است که متاسفانه بر اثر بی‌توجهی آنگونه که باید از این بستر استفاده نشده و مغفول مانده است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: کردستانی‌ها مردمانی دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و با بصیرت مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه مردم کردستان هرگز تمایلی به گام برداشتن در مسیر دشمنان ندارند و جنایات و کشت‌وکشتارهای آنان را فراموش نمی کنند، ابراز کرد: مردم فهیم و ولایی کردستان قدردان و مدافع امنیت کنونی هستند و از دولت سیزدهم انتظار دارند که برای رفع مشکلات‌شان تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره خواهان ایجاد امنیت در کشورهای منطقه است، گفت: نیروهای مسلح بصیر، شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی در راستای حفظ امنیت ایران عزیز در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرک از سوی دشمنان لحظه‌ای درنگ نکرده و پاسخ سخت به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.