×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیاده‌روی اربعین بزرگترین عملیات فرهنگی جهان اسلام است/ پیش‌بینی افزایش حضور موکب های قزوینی در اربعین

مهدی طاهرخانی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در قزوین اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار این مانور بزرگ فرهنگی هستند که توانستند مسیر پیاده روی اربعین را برای زائران و عاشقان اهل بیت و شیعیان جهان هموار کنند.

وی اضافه کرد: پیاده روی اربعین یک مانور بزرگ فرهنگی است که توسط شیعیان و آزادگان انجام می شود و  همه در آن نقش دارند. 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا برای برگزاری باشکوه این مانور و این عملیات فرهنگی بزرگ جهان اسلام آماده شویم.

طاهرخانی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات وظیفه اسکان و تغذیه زائران اربعین را برعهده دارد که از طریق موکب های فعال در استان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: موکب های استان قزوین از دهم تا بیست و سوم صفر آماده خدمت رسانی به زائران می باشند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین افزود: موکب‌های علاقه مند جهت حضور و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی باید هر چه سریعتر نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه ۶۰ موکب در استان قزوین مجوز فعالیت در اربعین را دارند، گفت: با توجه به افزایش تعداد زائران در سال جاری و پایان همه گیری کرونا پیش بینی می شود تعداد موکب های استان قزوین جهت حضور در کشور عراق افزایش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی افزایش دما و گرما در اربعین سال جاری از خیرین تقاضا می شود جهت همراهی با ستاد نسبت به تامین اقلام سرمایشی و برودتی، آب معدنی و یخ، ما را در ارائه خدمات بهتر به زائران یاری کنند.

طاهرخانی گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۴۱۳۹۱۱ ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین نزد بانک رسالت واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی خود را به دفتر ستاد واقع در ابتدای خیابان نادری جنوبی تحویل دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.