×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله علم الهدی: سنت‌های گذشته و فرهنگ ولایی را زنده کنید

به گزارش تهران۲۴ از مشهد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز در خطبه‌های نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی گفت: ولایت‌مداری در سایه پذیرفتن حکومت و ولایت حضرت امام زمان(عج) حاصل می‌شود و لازمه پذیرش این‌ ولایت، پذیرش حجت امام زمان(عج) و ولی‌فقیه است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با اشاره به حدیث سلسله‌الذهب افزود: آنها که می گویند عدالت مقدم بر ولایت است، معنای ولایت و عدالت را نفهمیده اند، امکان ندارد جز در سایه ولایت، عدالت اجرا شود، بیان اینها انحراف است و شبهه در برابر راهی است که شهدای ما برای آن خون داده‌اند.

وی ادامه داد: این زمزمه ای که عده‌ای  آن را  در قالب  شعار انقلابی مطرح می‌کنند، رگه‌ای از نفوذ دشمن در جریان انقلابی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین گفت: در حال حاضر سنتهای محلی که نشان از ولایت مداری است، کاهش یافته است، در گذشته و در ایام اعیاد قربان و غدیر در مناطق مختلف مراسم ویژه سادات در دید و  بازدیدها صورت می‌گرفت که امروز این مراسم کمرنگ شده است.

آیت‌الله علم الهدی خواستار احیای  این رسوم مذهبی  شد و افزود: این دید و بازدیدها و سنتهای گذشته نشان دهنده عشق به حضرت علی (ع) بوده‌ است، زنده نگه داشتن این شعائر ولایت و عشق به اهل بیت(ع) را زنده می‌کند.

انتهای پیام/ 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.