×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام کرمانشاه، چشم انتظار سفر رییس جمهور

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه بهمن امیر‌ی‌مقدم استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگار با اشاره به برنامه‌های رییس جمهور در سفر به استان در روز پنجشنبه جاری، اظهار کرد: در این سفر باید ضمن معرفی ظرفیت‌ها و خوبی‌های استان، مشکلات را بیان کنیم.

وی دغدغه اصلی مردم استان را بیکاری دانست و گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در قالب بیش از ۱۰۰  طرح حمایتی و ایجادی در این سفر معرفی خواهد شد که مطمئنا در زمینه اشتغال استان موثر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژ‌ه‌های ناتمام استان سخن گفت و افزود: کلنگ‌زنی نخواهیم داشت بلکه هدف ما به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام استان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بالا است.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان داریم، تصریح کرد: در این خصوص ۲۰۰ طرح و پروژه در استان کارشناسی شده که بودجه آن حتما محقق خواهد شد.

امیری‌مقدم اضافه کرد: تیم عملیاتی برای پیگیری پروژه‌های نیمه تمام البته با اولویت‌بندی، در استانداری در نظر خواهیم گرفت تا با ارائه گزارش هفتگی از پیشرفت پروژه‌ها، از روند اجرای آن مطلع باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی پروژه منطقه آزاد قصرشیرین در این سفر معرفی خواهد شد و ان‌شاءالله به سمت اجرا و جذب سرمایه‌گذار خواهیم رفت.

شروع عملیات پتروشیمی روانسر، آغاز عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن ملی، به نتیجه رساندن سامانه گرمسیری و آغاز عملیات سامانه سردسیری از دیگر پروژه‌های مدنظر استان در سفر آیت‌الله رییسی است که استاندار به آن اشاره کرد.

وی در خصوص نامه‌ها و تماس تلفنی مردم با سامانه سامد(۱۱۱)، گفت: بیش از ۱۲۰۰ کاربر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفته، مردم مطمئن باشند که پاسخ نامه و تلفن خود را سریع خواهند گرفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.