×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلی حیا در قبله تهران/ مردم شهرری برای حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند

به گزارش تهران۲۴ از ری، تجمع حمایت از عفاف و حجاب فاطمی با عنوان «تجلی حیا» به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، به طور خانوادگی و با حضور تمامی سنین و اقشار مختلف مردم شامگاه امروز در شهرری برگزار شد.

در این مراسم پرشور که با استقبال مردم شهرری مواجه شد، زنان و مردان به همراه خانواده‌های خود از میدان شهرری تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در این مسیر با سردادن شعار‌هایی مانند «بد حجابی دسیسه دشمن است»، «یافاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست» و «برادر غیرتت کو حجاب خواهرت کو» بر حفظ عفاف و حجاب در راستای صیانت از حریم خانواده‌ها تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه، خواستار اتخاذ تصمیماتی برای رعایت شئونات اسلامی و استحکام خانواده‌ها شدند.

در حاشیه این مراسم که با حضور وسیع اقشار مختلف به خصوص بانوان، دختران جوان و نوجوان و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود نمایشگاه تجربه یک حس خوب در میدان شهرری دایر شد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ری، ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری نیز در این مراسم حضور داشتند و پایان بخش اجتماع امروز، سخنرانی حجت الاسلام مهدی اصلانی بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.