×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال مردم پاکستان از ابوذر روحی خواننده «سلام فرمانده» +فیلم

به گزارش تهران۲۴، ابوذر روحی مداح اهل بیت و خواننده سرود «سلام فرمانده» که برای اجرا به شهر لاهور پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

روحی روز شنبه ۲۵ تیرماه به پاکستان رفت و در اجتماعی با حضور مردم و کودکان این شهر سرود «سلام فرمانده» را اجرا کرد.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است. ابوذر روحی ۱۱ تیرماه در منطقه ۲۱ تهران در ۲۷۶ اجتماع «سلام فرمانده» حضور پیدا کرده و با مردم این سرود را همخوانی کرد.

تاکنون این سرود در کشورهای مختلف جهان از عراق، آذربایجان، لبنان، بحرین، انگلیس و … هم همخوانی شده است و حتی نسخه‌هایی از آن خاص برخی از کشورها هم تولید شده است که می‌توان به نسخه عراقی، نسخه بحرینی و نسخه لبنانی آن اشاره کرد. در این سرودها با الهام از ملودی و شعر سرود «سلام فرمانده» با لحن و فرهنگ خاص این کشورها سرودهایی برای عرض ارادت به امام زمان(عج) تولید شده است.

فیلم استقبال مردم پاکستان از ابوذر روحی را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.