×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهم‌ترین تفاوت دولت جدید با دولت قبل

به گزارش تهران۲۴،ایمان ایرانی معاون جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ به تشریح مشکلات گروه‌های جهادی پرداخت و گفت: یکی از سختی‌هایی که الان دانشجویان جهادی درگیر آن هستند، شامل بحث هزینه‌های برگزاری اردو‌های جهادی و دومی شامل بحث تامین بودجه برای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم که با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشته کمی دشوار بوده، می‌شود.

وی در ادامه افزود: البته جهادگران تمام تلاش خود را کرده اند تا با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین از طرفی و از طرف دیگر برخی با ارتباط با نهاد‌های مختلف نیز سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد و… برای پشتیبانی از اردوهای جهادی برخی از مشکلات را حل کنند.

 مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ به اشاره به استقبال گسترده دانشجویان برای شرکت در اردوهای جهادی اظهار داشت: استقبال و انگیزه دانشجویان به خصوص بعد از دوسال ایام اوج کرونا برای شرکت در اردو‌های جهادی بسیار بالاست و استقبال از طرف دانشجویان و خواهان خیلی زیاد است اما ما به دلیل مسائل مالی محدودیت‌هایی ایجاد کردیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات موجود در همکاری‌ها با ادارات گفت: ما در شهرستان های کوچک عدم همکاری برخی از ادارات را شاهد هستیم که مسئولان شان با همان روحیه دولت سابق در حال مدیریت شهر هستند و هنوز ما مناطقی را داریم که مدیران دولت انقلابی مستقر نشدند و روحیه همکاری با جهادگران را ندارند.

ایرانی ادامه داد: از طرفی هم بخش‌هایی که افراد انقلابی با روحیه تحول خواهی در دولت جدید آمدند و مستقر شدند همکاری بسیارخوبی در حد توان خود با گروه‌های جهادی دارند و مانع اصلی وجود برخی از افراد دولت قبل در برخی از مسئولیت هاست که این افراد اعتقادی به کار جهادی و استفاده از ظرفیت مردمی و دانشجویی ندارند.

مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ در مورد تفاوت بین دولت قبلی با دولت جدید در بحث حمایت از گروه‌های جهادی اظهار داشت: اعتقاد مسئولان دولت جدید به نیروی جهادی و مردمی بزرگ ترین تفاوت بین دو دولت است، در دولت قبلی از راس دولت این فضا القا می‌شد به کل مدیران که به حل مشکلات داخل کشور با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور تکیه نشود و نگاه به سمت دیگری باشد.

وی در ادامه افزود: ولی در دولت فعلی شخص آقای رئیسی حرکتی که راه اندازی کردند در مجموع شورای عالی جهاد سازندگی یا خود نامه نگاری‌هایی که از طرف معاون اول ارسال شده برای همکاری با گروه‌های جهادی، این روحیه را به کل مجموعه از مسئولین القا می‌کند که می‌توانیم از ظرفیت مجموعه‌های مردمی به خصوص دانشجویان متخصص استفاده کنند.

مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ در پایان گفت: یکی از بزرگ ترین کمک‌هایی که به گروه‌های جهادی در دولت جدید شاهد آن بودیم، نامه معاون اول آقای مخبر به دستگاه‌های دولتی برای همکاری کلیه ادارات با مجموعه‌های جهادی بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.