×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمای هوایی سه بعدی از مکان‌های معروف در گوگل مپ / بدون هزینه سفر دیدنی‌های جهان را ببینید

به گزارش تهران۲۴، به نقل از انگجت، گوگل به‌ روز رسانی‌هایی را برای گوگل مپ نسخه اندروید و iOS ارائه می‌کند. در این به روز رسانی نماهای هوایی از نزدیک به ۱۰۰ مکان مشهور از جمله زندان آلکاتراز در سانفرانسیسکو، بیگ بن در لندن و ساختمان امپایر استیت در شهر نیویورک را به چشم می خورد.

این ویژگی با کمک هوش مصنوعی میلیاردها تصویر (از جمله تصاویر ماهواره ای و نمای خیابان) را باهم ترکیب می کند تا نماهای سه بعدی واقع گرایانه ایجاد شود. گوگل این ویژگی را به عنوان یک ابزار پیش نمایش برای گردشگران معرفی می کند، اما راهی مفید برای دیدنی های معروف دنیا بدون سفر به این مناطق است.

نماهای هوایی برای کاربران در سراسر جهان قابل دسترسی است. کاربران باید یک نقطه در گوگل مپ پیدا کرده و از بخش عکس ها دیدن کنند.

علاوه بر این ویژگی های کاربردی دیگری نیز به این برنامه اضافه می شود. گوگل نقشه راهنمای دوچرخه‌سواری را با اطلاعات مسیریابی دقیق‌تر، از جمله ترافیک سنگین، وجود پله‌ها، تپه‌های شیب‌دار و انواع جاده (مانند یک گذرگاه اصلی در مقابل یک خیابان فرعی) ارتقا می‌دهد. همچنین مقایسه مسیرها آسان تر می شود. این به روز رسانی هفته های آینده برای صدها شهر فعال خواهد شد.

علاوه بر این، اعلان‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی جدیدی نیز وجود دارد که به کاربر زمانی را که شخصی به مکانی خاص می‌رسد یا آن را ترک می‌کند، اطلاع می دهد. به عنوان مثال، این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند تا بفهمند که چه زمانی دیگر تماشاگران کنسرت به محل برگزاری مراسم رسیده اند. اعلان‌ها فقط برای افرادی که از قبل با اشتراک‌گذاری مکان‌هایشان موافقت کرده‌اند، ارسال می شوند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.