×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده فیروزکوه+ عکس و فیلم

به گزارش تهران۲۴ از تهران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور برای بررسی مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه وارد این شهرستان شد.

رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده روستای مزداران بیان کرد: در کشور ۱۴۰ شهرستان و ۵۵۰ روستا دچار حادثه شده و به صورت نقطه‌ای در حال حاضر ۶۶۱ نقطه در کشور در استان‌های مختلف دچار حادثه شده‌ است.

وی با بیان اینکه از تمامی نیروهای امداد، هلال احمر، بسیج و… تشکر می‌کنم افزود: از میزان خرابی ها اطلاع داریم و از مردم درخواست صبوری دارم.

آیت الله رئیسی بیان کرد: من خبرها را شنیدم ولی نتوانستم به اخبار اکتفا کنم، دیشب با استاندار تهران صحبت کردم و گزارش وضعیت را گرفتم لذا احساس کردم باید در اینجا حضور داشته باشم.

رئیس جمهور افزود: بعد از امداد و نجات و اسکان، تازه کار اصلی شروع می‌شود و باید به مردم روستا کمک کرد که زودتر خانه‌هایشان سامان پیدا کند.

آیت الله رئیسی با توجه به اعتراض مردم روستای مزداران به کمبود امکانات به استاندار تهران دستور داد تا نسبت به برطرف کردن کمبودها اقدام کند و گزارش آن را ارائه دهد.

با توجه به هشدارهای هواشناسی، از اواخر شامگاه چهارشنبه شاهد بارندگی و جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان تهران بودیم، سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داوود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشته است، به گفته استاندار تهران تا الان ۱۱ نفر در شهرستان فیروزکوه فوت کرده و عملیات امداد رسانی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.