×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستور رئیس‌جمهور برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در راهپیمایی اربعین

به گزارش تهران۲۴، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز چهارشنبه (۲۶ مرداد) هیات دولت با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان نماد مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند و برای کشور در سخت ترین روزها افتخار آفریدند.

رئیس جمهور قدردانی و تبیین رشادت‌های آزادگان برای مردم و نسل جوان کشور را ضروری برشمرد و تاکید کرد: کسانی که در اوج غربت و سختی پیام امام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند از آرمان‌های اسلامی عدول نکردند، قهرمانان واقعی ملت هستند.

رئیسی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع  عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستادهای مردمی را یاریگر خود بدانند.

رئیس دولت سیزدهم با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین اربعین، تصریح کرد: لازم است همه دستگاه‌ها به صورت جهادی چه در بُعد رایزنی‌های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در تامین زیرساخت‌های لازم، در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائران فعال باشند.

رئیس جمهور همچنین به استانداری‌ها ماموریت داد تا با حمایت از گروه‌های مردمی و جهادی در استان‌ها، از ظرفیت عظیم این گروه‌ها در برگزاری راهپیمایی اربعین بهره ببرند.

پیگیری مصوبات سفرهای استانی، محور بعدیِ سخنان رئیس‌ جمهور در جلسه هیات دولت بود. آیت‌الله رئیسی با اشاره به پایان دور اول سفرهای استانی، پیگیری و اجرای مصوبات این سفرها را گام مکمل در تحقق اهداف سفرها دانست و از معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور خواست بر روند اجرایی کردن مصوبات سفرهای استانی به دقت نظارت کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این جلسه پس از استماع گزارشی درباره سرانه مصرف پروتئین در کشور، تنوع سبد مصرف پروتئین کشور را یک ضرورت دانست و با توجه به ظرفیت آبزی‌پروری در جنوب و شمال کشور از وزیر جهادکشاورزی خواست موانع افزایش سرانه مصرف آبزیان را از سفره مردم برطرف کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.