×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتماد ۸۰ درصدی مردم روسیه به ولادیمیر پوتین

به گزارش تهران۲۴، به رغم تشدید فشارهای کشورهای غربی به روسیه در رابطه با جنگ اوکراین، نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت مطلق مردم روسیه به ولادیمیر پوتین اعتماد دارند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، مرکز تحقیقاتی نظرسنجی آل راشن (All-Russian Public Opinion Research Center) طی روزهای هشتم تا چهاردهم آگوست (۱۷ تا ۲۳ مرداد) یک نظرسنجی انجام داده است.

در این نظرسنجی که از هزار و ۶۰۰ بزرگسال ۱۸ سال به بالا در روسیه گرفته شده است، به رغم کاهش ۱.۳ درصدی میزان اطمینان مردم روسیه به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور همچنان از اعتماد ۸۰ درصدی روس‌ها برخوردار است.

طبق این گزارش، ارزیابی مثبت از «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه در نظرسنجی جدید با افزایش ۰.۳ درصدی مواجه شده و هم اکنون ۶۳.۴ درصد از روس‌ها بر اعتماد خودشان به او تاکید کردند.

میزان اعتماد به احزاب موجود در روسیه، بخش دیگری از نظرسنجی جدید در این کشور را تشکیل می‌دهد.

طبق نتایج این نظرسنجی، ۴۰ درصد از حزب حاکم «روسیه متحد» حمایت می‌کنند که در قایس با نظرسنجی قبلی شاهد کاهش ۰.۷ کاهش بوده است.

میزان حمایت از حزب کمونیست روسیه با افزایش ۰.۵ درصدی به ۱۱.۳ درصد رسیده است. حزب لیبرال دموکراتیک روسیه در این نظرسنجی توانسته ۷.۸ درصد را کسب کند و سهم حزب «روسیه عادل» ۵.۴ بوده است.

انتشار خبرها درباره میزان حمایت مردم روسیه از ولادیمیر پوتین و دیگر مقامات و سیاستمداران این کشور در حالی صورت گرفته که فشارهای همه جانبه کشورهای غربی به رهبری آمریکا علیه روسیه در رابطه با جنگ اوکراین همچنان ادامه دارد.

تشدید فشارهای آمریکا و غرب علیه روسیه کار را به جایی رسانده که «تولسی گابارد» نماینده سابق عضو مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ گفته بود: «بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی تغییر رژیم در روسیه و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند».

 به گفته این نماینده سابق کنگره آمریکا از ایالت هاوایی، تحریم‌های ضد روسیه  دولت بایدن تنها به ایالات متحده و اروپا آسیب رسانده و سود بی‌سابقه انرژی نصیب مسکو کرده است.

گابارد با اشاره به قیمت‌های بی‌سابقه برق در فرانسه، کاهش روشنایی عمومی و کمبود قریب الوقوع گرمایش در آلمان و محدودیت‌های مصرف انرژی خانگی و تجاری در انگلیس و اسپانیا گفت: اروپا در حال حاضر در یک بحران عظیم انرژی قرار دارد. چرا همه این‌ها اتفاق می‌افتد؟ به دلیل تحریم‌های جو بایدن، که چیزی کمتر از یک محاصره امروزی نیست».

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.