×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یک بام و دوهوای بی بی سی درباره سیل و خشکسالی

به گزارش تهران۲۴، تغییرات اقلیمی در سال جاری تاثیرات مختلفی در کره خاکی از خود نشان داد، بسیاری از کشورهای دنیا بواسطه این تغییرات اقلیمی درگیر مشکلاتی شدند، از خشکی آب و هوا گرفته تا سیلاب هایی که بخشی از مردم در برخی از کشورها را به دردسرهای بسیاری انداخت.

با این حال برخی رسانه های معاند تلاش کردند ناکارآمدی مدیران را دلیل خشکی یا سیلاب در ایران معرفی کنند ، این در حالی بود که وقتی سیل خیابان های برخی از کشورهای غربی را در برگرفت، همین رسانه ها دلیل آن را تغییرات اقیلمی دانستند.

بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارشی به این موضوع پرداخته که فیلم در ادامه آمده است:

پیش از این در گزارشی گفتیم شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی در نظر دارد مستندی را در خصوص خشکسالی در ایران، پخش کند. براساس اطلاعاتی که از یک منبع آگاه به دست آوردیم به این مطلب رسیدیم که موساد در پشت پرده این مستند قرار داد.

اطلاعاتی هم که از هک امیل یک افسر موساد به نام «لنی» فاش شده بود، ارتباط مخفی وی با «جان آیریش» خبرنگار رویترز در پاریس  را لو داده بود. این اطلاعات نشان می دهد وی درباره پرداختن به موضوع خشکسالی در ایران با هدف ایجاد نگرانی و ناآرامی در مردم، اطلاعات و مستنداتی را در اختیار «حسین باستانی» از عوامل شبکه بی‌بی‌سی فارسی قرار داده تا بر اساس آن، مستندی تهیه و در تابستان ۱۴۰۱ پخش شود.

بر اساس این گزارش، باستانی نیز مستندات و داده‌های دریافتی از افسر موساد را به منظور ساخت یک مستند تلویزیونی، در اختیار شبکه بی‌بی‌سی فارسی قرار داده می شود.

برای پخش این مستند زمانی تعیین شده بود اما به دلیل بارش‌های و سیلاب‌های اخیر در ایران و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر خنک‌شدن و بارش در نیمه جنوبی کشور، پخش آن متوقف شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.