×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف: سفرهای استانی رئیس جمهور تصویر جدیدی از مردمی بودن را نشان داد

به گزارش تهران۲۴، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در ابتدای نشست علنی امروز(چهارشنبه دوم شهریور) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود با تبریک آغاز هفته دولت گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به معنای واقعی کلمه ترجمان اخلاص وفاداری پرکاری و اثربخشی بودند و در همین مسیر به شهادت رسیدند را گرامی می دارم.

قالیباف افزود: به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای محترم هیئت دولت، رئیس جمهور، معاونین ایشان، وزرای محترم و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور،‌تبریک می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، گفت: در سالی که گذشت این دولت بارهای بسیاری را از زمین برداشت و کارهای بر زمین مانده را به پیش برد.

وی افزود:مدیریت مهار فراگیری کرونا از افتخارات ایران عزیزمان در دنیاست که نتیجه تلاش های دولت سیزدهم است.

قالیباف تاکید کرد: سفرهای استانی خستگی ناپذیر رئیس جمهور، تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم بسیار امیدبخش بوده است.

وی تصریح کرد: رویکرد توجه به ظرفیت های اقتصادی آسیا، نویدبخش است که به نتایج عملیاتی در کشورهای همسایه منجر شد،‌رتبه بندی معلمان عملیاتی شد و اجرای قانون خانواده و جمعیت، مورد تاکید دولتمردان است. این موفقیت ها و موارد دیگری از این دست، انشالله سبب ایجاد تحولات اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی سازی تحریم ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.

قالیباف در ادامه گفت: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چارچوب قانون و اختیارات و وظایف خود، کارهای بزرگی را در کشور به انجام رسانند و تحولاتی جدی رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، آماده همکاری بادولت در چارچوب قانون است و از خداوند متعال برای دولتمردان توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.