×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وداع تاریخی شهر شهیدان با استاد اخلاق/ پیکر آیت‌الله ناصری همنشین شهدای اصفهان شد+ تصاویر و فیلم

به گزارش تهران۲۴ از اصفهان، مردم استان اصفهان از صبح امروز در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری حضور پیدا کرده‌اند، این مراسم از صبح امروز از میدان احمدآباد اصفهان آغاز و پیکر عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله ناصری تا گلستان شهدای اصفهان بدرقه و تشییع شد‌.

خیابان‌های منتهی به گلستان شهدای اصفهان مملو از عشقان خاندان عضمت و طهارت است که برای وداع با عالمی پارسا و ربانی در خیابان‌ حضور پیدا کرده‌اند.

مردم اصفهان برای عالم شهرشان سنگپ تمام گذاشته‌اند، در مسیر تشییع موکب‌های حسینی برپا شده است و به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

بیرقی که سال‌ها آن عالم وارسته بر آن تکیه می‌داد و پای درددل د‌وست‌دارانش می‌نشست حالا مزین پیکر پاک و پشتوانه آخرتش شده است، بدرقه‌اش می‌کنند با سلام بر «یابن‌الحسن‌جان»

امام زمانی که زندگی کنی، محبان حضرت ولی عصر (عج) تو را این‌چنین تا بهشت بدرقه می‌کنند، کسی چه می‌داند شاید خود معشوق هم در جمع محبان بر پیکر عاشقش به نماز ایستاده باشد.

جمعیت انبوه میدان بزرگمهر را پر کرده است، مردم قدردان استاد اخلاق هستند او که رهبر فرزانه انقلاب درباره‌اش فرمود:این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‌مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار می‌بردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد.

مردم آماده اقامه نماز بر پیکر مطهر استاد اخلاق می‌شوند، صدای قران بلند است و مردم صلوات می‌فرستند.

آیت‌الله مهدوی نماز را می‌خوانند و مردم یک‌صدا و گریان تکرار می‌کنند: اللهم انا لا نعلم منه الی خیرا…

نماز اقامه می‌شود و پیکر مطهر آیت‌الله ناصری برای تدفین به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می‌شود.مردم در مسیرهای منتهی به گلستان شهدا منتظر رسیدن خودروی حامل پیکر آیت‌الله ناصری هستند تا با استاد اخلاق‌شان برای همیشه وداع کنند.

جمعیت به گلستان شهدای اصفهان رسیده است و مردم در گلستان منتظر هستند تا پیکر آیت‌الله ناصری به آنجا برسد.

مسؤولان هم برای بدرقه استاد اخلاق به اصفهان آمده‌اند، رئیس سازمان انرژی اتمی، فرمانده کل انتظامی کشور و… از جمله مسؤولان کشوری هستند که در این مراسم حضور دارند.

پیکر آیت‌الله ناصری برای تدفین به گلستان شهدای اصفهان رسید.

حالا دیگر وقت وداع دائم است، پیکر استاد اخلاق، سالک الی‌الله و برکت اصفهان برای همیشه در جایگاه‌ ابدی‌اش در میان شهدای گلگون کفن نصف جهان آرام گرفت تا مزارش میعادگاه همیشگی عاشقان و دلدادگان صاحب عصر و زمان حضرت بقیه‌الله باشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.