×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار ساجدی‌نیا: مرز خسروی آماده پذیرش زائران اربعین است/ ۳۰ هزار پلیس مسئول تأمین امنیت راه‌‌ها

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، سردار حسین ساجدی‌نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه اربعین انتظامی کشور از سال گذشته راه‌اندازی و هماهنگی‌های لازم در سطوح مختلف صورت گرفت تا امسال بتوانیم مراسم باشکوه اربعین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۵ کمیته تشکیل شد و اعضای آن‌ها با جدیت وظایف محوله را انجام دادند و خوشبختانه اکنون در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین و حضور زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشکلی برای اعزام و خدمات‌رسانی به آن‌ها وجود ندارد.

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اهتمام پلیس برای برقراری کامل نظم و امنیت و ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: به همین منظور حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده تامین امنیت و ارائه خدمات لازم هستند.

معاون عملیات فراجا در ادامه با اشاره به حضور زائران دیگر کشورها از جمله افغانستان و پاکستان در کشورمان برای مشرف شدن به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت این افراد از مرزهای شرقی انجام و تاکنون نیز حدود ۴۰۰ نفر آن‌ها وارد خاک کشورمان شده‌اند.

وی همچنین با اعلام اینکه تاکنون حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: پلیس امنیت عمومی فعالیت ویژه مجموعه گذرنامه خود را برای تسهیل در کار زوار آغاز کرده و خدمات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن به این افراد ارائه خواهد شد.

ساجدی‌نیا یادآوری کرد: مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان، مهران در ایلام و خسروی در کرمانشاه محل تردد زائران اربعین خواهد بود و مرز سومار نیز برای تردد موکب‌داران در نظر گرفته شده است.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی همچنین با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده و تمهیدات فراهم شده در استان کرمانشاه برای اربعین ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مسیر تردد زائران صورت گرفته روشنایی معابر به خوبی تامین و علائم هشدار دهنده و مسیرها کاملا مشخص شده بود.

وی با بیان اینکه مرز خسروی آماده پذیرش زائران اربعین است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز اهتمام بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و قطعا زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

ساجدی‌نیا در پایان، گفت: لازم است به صورت ویژه از سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان به خاطر مدیریت خوب در بحث آماده کردن فضا برای ایام اربعین حسینی (ع) و دیگر اقدامات انجام گرفته قدردانی کنم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.