×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس سازمان بسیج: غرب و نظام سلطه به پایان تاریخ خود رسیده‌اند/ ملت ایران در برابر هیچ دشمنی سر خم نکرده است

به گزارش تهران۲۴ از قزوین، سردار غلامرضا سلیمانی در دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران یک گذشته پر افتخاری دارد و یک چشم انداز با عظمتی در پیشروی این ملت قرار گرفته است.

وی افزود: گذشته پر افتخار این ملت در دوران انقلاب اسلامی رقم خورد اما شما می دانید که انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و بذر انقلاب اسلامی در عاشورا آن هم توسط امام شهید حضرت حسین ابن علی(ع) و یاران با وفایش کاشته شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: طی قرن‌های متمادی این اندوخته ارزشمند توسط ائمه معصوم و علمای بزرگ اسلام و مردم مسلمان از آن محافظت شد تا در دوره انقلاب اسلامی با به میدان آمدن ملت بزرگ ایران و رهبری امام راحل و عظیم الشان، نهال برومند جمهوری اسلامی این نظام علوی و عاشورایی از دل آن بر آمد.

سردار سلیمانی ادامه داد: جمهوری اسلامی به فرماندهی امام راحل یک موهبت الهی بود که از سوی خداوند متعال به ملت علوی و عاشورایی ارزانی شد.

وی اعلام کرد: ملت ایران فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری های گسترده‌ای در طول اعصار گذشته و به ویژه در دوران ستم شاهی پهلوی از خود نشان داد اما عظمت آن چیزی که به دست آورد آنچنان گسترده و عمیق است که به راحتی نمی توان در خصوص آن سخن گفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: تمام قدرت‌های جهانی و ظرفیت‌های بین المللی و منطقه‌ای را با همراهی و هماهنگی سلاطین مرتجع منطقه و حکومت های پیرو نظام سلطه در مقابل ملت بزرگ ایران بسیج کردند اما آنچه امروز شاهد آن هستیم این است که آمریکای جنایتکار با اینکه ۲۵ درصد اقتصاد دنیا و ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارد فاقد هرگونه تأثیرگذاری در منطقه غرب آسیاست.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز آمریکا با اینکه قدرت اقتصادی و نظامی دارد اما این قدرت قابل اعمال نیست و تاثیری ندارد.

وی اضافه کرد: تمامی موسسات مطالعات راهبردی آمریکا و غرب تائید می کنند که آمریکا در حال فروپاشی است و این مسئله یکی از موفقیت‌های بزرگ ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سال‌های اخیر توانستند بزرگترین ائتلاف امنیتی، تبلیغاتی، اقتصادی، رسانه ای و حتی نظامی علیه خود را خنثی کنند و از یک پیچ تاریخی با هدایت رهبر معظم انقلاب عبور کنند.

 سردار سلیمانی توضیح داد: امروز همه مولفه‌‌های مورد مطالعه کشور و ملت ما، مولفه‌های مثبت بوده و مولفه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی روند صعودی دارند.

وی افزود: ملت ما در سایه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته در تمامی مولفه‌های قدرت روند صعودی را طی کند و در مسیر اعتلا و ارتقاء قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز سالروز شهادت شهید رجایی است گفت: دوران خدمت این شهید در دوران ریاست جمهوری کمتر از یک ماه بود اما یک دوره تاریخی به شمار می رود.

سردار سلیمانی اظهار کرد: دوران شهید رجایی برای آیندگان درس آموز خواهد بود چرا که خدمت، منش و سیره‌ای که آن شهید بزرگوار از خود برجای گذاشت نشان از اسلام ناب در میدان خدمت بوده است.

 وی اضافه کرد: تلفیق یادواره پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند با میزهای خدمت یک تلفیق زیبنده و شایسته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رویکرد خدمت گروه های جهادی در بسیج ادارات و نهادها و وزارتخانه ها باید در امتداد راه شهید رجایی و به معنای حقیقی تداوم راه شهدای عزیز باشد که تلفیق یادواره شهدا با میزهای خدمت می تواند در این زمینه‌ موثر واقع شود.

 سردار سلیمانی اعلام کرد: در گام دوم انقلاب با توسعه خدمت به مردم و با راه اندازی میزهای خدمت و قرار گرفتن در میان مردم، راه شهدا را تداوم خواهیم بخشید.

وی ادامه داد: هر سه قوه و سایر ارکان نظام با رویکرد خدمت جهادی در خدمت ملت ایران هستند و به امید خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ملت ایران بنا به فرموده مقام معظم رهبری در کنار کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در میدان‌های خدمت تمامی ظرفیت ها و داشته‌های خود را به میدان خواهند آورد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ملت ایران ملتی با ظرفیت فراوان در دنیا است از این رو  توانسته با اتکا به ظرفیت‌های خود در گام دوم انقلاب در مسیر صعودی و در جهت تحقق اهداف انقلاب با هدایت‌های رهبری حرکت کند.

 وی سلیمانی اعلام کرد: ملت ایران همواره در میدان حاضر و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد و در این راه در مقابل هیچ دشمنی سر خم نکرده و باعث افتخار جهان اسلام خواهد بود.

سردار سلیمانی گفت: غرب و نظام سلطه به پایان تاریخ خود رسیده اند و بزرگترین دلیل آن و غنی ترین مستند این است که غرب هیچ گفتمان رهایی بخش و جذابی برای بشریت ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: امروز ملت ایران با روحیه جهادی و تکیه بر تجربیات تاریخی و استفاده از ظرفیت ها در جهت تحقق چشم انداز با عظمتی که در گام دوم ترسیم شده است، حرکت می کند.

وی ادامه داد: کشور ما در این راه باعث افتخار جهان اسلام بوده و پرچمدار ملت های مسلمان و پیش قراول جهان اسلام خواهد بود.

سردار سلیمانی مطرح کرد: با تحقق دولت اسلامی و جامعه پردازی و ورود به مرحله تمدن سازی عظمت مجددی را در عصر حاضر شاهد خواهیم بود.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه فرهنگ جهادی همان فرهنگ مقاومت است، بیان کرد: مقاومت در مقابل مشکلات و به میدان رفتن‌ برای حل مشکلات و نارسایی ها و پاسخ دادن به نیازهای اولویت دار مردم است.

وی گفت: این جلسه که با عنایت سپاه صاحب الامر(عج) و سردار رفیعی آتانی برگزار شده به امید خدا ادامه دهنده همه مجاهدت ها و فداکاری ها در این خطه شهید پرور پر افتخار و تاثیر گذار حرکت جدیدی خواهد بود که امیدوارم بتوانیم با سرعت بیشتر و با هماهنگی اساسی تر در جهت حل مشکلات حرکت کنیم.

سردار سلیمانی در پایان بیان کرد: امیدوارم بیش از هر چیزی «فرهنگ جهادی» در همه حرکت‌هایی که ما در مجموعه دستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن نیاز داریم، برجسته و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.