×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان معرفی شد

به گزارش تهران۲۴ از گرگان، ظهر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، رسول شکری‌نیا به عنوان مدیر کل جدید مرکز گلستان معرفی و از زحمات محمد منتظر حجت مدیرکل سابق قدردانی شد.

مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان در این مراسم گفت: استان گلستان، استان اقوام و مذاهب است و علما و بزرگان و هنرمندانی دارد که نیاز است آنها را در سطح ملی بشناسانیم و برای این کار آماده همکاری با همه دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم .

رسول شکری‌نیا افزود: مردم باید خود را در آنتن صداوسیما ببینند چرا که سرمایه اجتماعی نظام هستند و این مهم با تعامل همه دستگاه‌ها محقق می‌شود.

رسول شکری نیا متولد ۱۳۵۵ از کارشناسان ارشد حوزه رسانه و چهره‌های شناخته شده فضای مجازی کشور است که در مسئولیت های مختلف رسانه ای و رادیو، تلویزیونی فعالیت داشته و بیش از ۲۵ سال سابقه در عرصه رسانه‌های ملی و منطقه ای دارد.

مدیر شبکه تلویزیونی سپهر، مدیرکل ترویج و سواد رسانه معاونت مجازی صدا و سیما، مدیرکل سیاسی، اجتماعی استانداری، معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری، معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون امور استان‌های خبرگزاری فارس، معاون فرهنگی، رفاهی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان خصوصی سازی و انتشارات سروش صدا و سیما، رئیس سازمان فضای مجازی سراج استان تهران، معاون رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، جانشین مرکز سایبری بسیج و مسئول کمیته فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت های وی در این مدت بوده است.

وی همچنین مدرس دانشگاه، استاد ارتباطات، رسانه و فضای مجازی است که علاوه بر تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه‌های گوناگون تلویزیونی و رادیویی، از هنرمندان شناخته شده خوشنویسی، انیمیشن و هنرهای تجسمی‌کشور به شمار می آید.

داوری جشنواره‌های موسیقی، نمایشی و هنرهای تجسمی و انتشار سه کتاب در حوزه ارتباطات، خبرنگاری و فضای مجازی و مجموعه تصویری مبانی کنشگری در فضای مجازی از جمله سوابق وی به حساب می آید.

پیش از این محمد ‏‏‏منتظر‏حجت مدیر کل مرکز گلستان بود که در روزهای اخیر با حکم پیمان جبلی جهت هدایت و راهبری مرکز کرمانشاه منصوب شد.

 مدیرکل سابق صدا و سیما مرکز گلستان هم در این مراسم گفت: ۴ سال در این استان حضور داشتم و همه تلاشم این بود که از تجارب همکارانم استفاده کنم چرا که همکاران پرتلاشی در این مرکز خدمت می‌‎کنند.

متن حکم انتصاب رسول شکری‏ نیا به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان به این شرح است:

«بسمه تعالی»
برادر گرامی جناب آقای رسول شکری نیا
 بنابه پیشنهاد معاون محترم امور ‏استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر کل  صداوسیمای مرکز گلستان»‏ منصوب می نمایم. 
 استان گلستان با پیشینه ممتد تاریخی و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و علمی و ورزشی برجسته، رنگین کمان زیبایی از تنوع قومی و فرهنگی را در دل فرهنگ فاخر اسلامی ـ ایرانی به نمایش گذاشته است که خود سرمایه ای کم نظیر برای رسانه ملی است.
 امید است با تکیه بر ظرفیت های ‌فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی این استان، در اجرای سیاست های کلان سازمان و تحقق اهداف و مأموریت های ذیل اهتمام جدی داشته باشید:
ـ احصاء و اولویت ‏بندی ظرفیت‏ های رسانه ای استان برای حضور در عرصه ‏های بین المللی، ملی و محلی
ـ تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‏ ها و پیوست‏ های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی
ـ انجام تدابیر لازم برای هم ‏افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت‏ های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی‏ و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی- اجتماعی انقلاب اسلامی
ـ توجه ویژه به ‏حوزه ‏های مغفول عملیات ‏رسانه ‏ای اعم ‏از‏ روستاها، نخبگان و فرهیختگان،‏ پشتیبانی ‏رسانه ای از ‏سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و …
ـ برنامه ‏ریزی راهبردی برای پاسخگویی به هنگام و به ‏اندازه به نیازهای رسانه ‏ای مخاطبان درحوزه ‏های بازنمایی هویتی، اطلاع ‏رسانی، سرگرمی، معرفت افزایی و …
ـ ارتقاء بهره ‏وری در مرکز با توجه  ویژه به سرمایه انسانی و چابکی و کارآمدی سازمانی
ـ تلاش و برنامه ریزی برای هم ‏افزایی حداکثری در‏تولید محتوا با‏ شبکه ‏های سراسری سیما‏و‏صدا، برون‏ مرزی و معاونت فضای مجازی از خداوند متعال، موفقی  روز‏افزون شما را در پیشبرد اهداف و 
آرمان‌های نظام مقدس جمهوری ‏اسلامی ‏ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم. 
لازم می ‏دانم از خدمات شایسته جناب آقای ‌‏محمد ‌‌‏منتظر‏ حجت در ‏دوره تصدی مدیریت آن‏ مرکز، تشکر و قدردانی نمایم.
« پیمان جبلی رئیس  سازمان»

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.