×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش روابط با آمریکای لاتین است

به گزارش تهران۲۴، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر روز سه‌شنبه در دیدار «رامون بلاسکز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا با بیان اینکه روابط تهران – کاراکاس به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت ونزوئلا بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به سیاست توسعه روابط تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست، اهمیت افزایش سطح همکاری‌های کشورمان با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود را مورد تاکید قرار داد و افزود: آماده‌ایم روابط با ونزوئلا را در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌های تجاری، انرژی،‌ فناوری،‌ علمی و دفاعی گسترش دهیم.

«رامون بلاسکز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز در این دیدار، از سطح رو به گسترش روابط جمهوری اسلامی با کشورش ابراز خرسندی و بر اهتمام کاراکاس بر افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی، تجاری، ترانزیتی و سیاسی تاکید کرد.

فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا همچنین با اشاره به توانمندی‌های فنی و مهندسی کشورمان، خواستار گسترش تعاملات دو کشور در این زمینه شد.

در این دیدار همچنین وزیر حمل و نقل ونزوئلا که ریاست کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران- ونزوئلا را بر عهده دارد، پیام نیکلاس مادورو را به آیت‌الله رئیسی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.