×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاد دانشگاه تهران: تجزیه‌طلبان به دنبال فریب جوانان ما هستند/در جهاد تبیین کم‌کاری کردیم

به گزارش تهران۲۴،عبدالرضا سیف استاد دانشگاه تهران با اشاره منشأ به آشوب‌های اخیر گفت: از صحبت‌های پنج سال پیش بن سلمان مشخص است که سعودی‌ها به دنبال تجزیه ایران هستند، نزدیک ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی ایجاد کردند و هدفشان هم تجزیه کشور ما است.

وی با اشاره به ضرورت فرمایش مقام معظم رهبری در جهاد تبیین گفت: ما در جهاد تبیین کم‌کاری کردیم و سلطنت طلبان، منافقان و گروه‌های تجزیه طلب جوانانمان را تحریک می‌کنند، آشوب‌های اخیر باعث شد نیروهای پلیس ما هم شهید شوند، برخی از فتنه‌گران که دشمنی پیشینه با نظام دارند و به دنبال تجزیه طلبی هستند جوانان ما را فریب می‌دهند.

سیف اظهار داشت: اینکه در اوج اقتدار جمهوری اسلامی این اتفاقات را رقم می‌زنند نشانه ترس آنهاست، تعداد اندکی که آشوب می‌کنند به دنبال بی بند و باری و فساد هستند و جوانان ما هم فریب می‌خورند.

* فضای مجازی در کشور ما رهاست

استاد دانشگاه تهران گفت: فضای مجازی در تمام دنیا مورد کنترل است، در آمریکا حتی توئیت رئیس جمهور نیز حذف می‌شود، اما در کشور ما فضای مجازی کاملا رهاست.

سیف با اشاره به ضرورت روشنگری برای جوانان، عنوان کرد: به نظر من اساتید دانشگاه باید دفاع مقدس، زندگی شهدا، انقلاب و ارزش‌های دینی و ملی ما را برای دانشجویان توضیح دهند و مهم‌ترین وظیفه اساتید در حال حاضر جهاد تبیین است چرا که نسل جوان باید آماده باشد تا سریع فریب نخورد و تحریک نشود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.