×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخی سلبریتی‌ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند

به گزارش تهران۲۴،جمشید قاسمی تحلیگر مسائل سیاسی در همدان ضمن تاکید بر برخورد قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که در حوادث اخیر دنبال ایجاد دودستگی در کشور و آشوب بودند، اظهار کرد: یکی از ملزومات بصیرت در جامعه اسلامی شناخت خواص اثرگذار است که این خواص ممکن است ورزشکار، هنرمند، استاد دانشگاه، مجری صدا و سیما، خواننده یا غیره باشد که عده‌ای هم طرفدار آنها هستند.

وی ادامه داد: برخی اوقات مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد، فکر می‌کنیم مخصوص کشور ما است و این دید درستی نیست بلکه باید افق دید خود را بالا ببریم و تحلیل مسائل را به درستی داشته باشیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی، سه چهارم دولت‌ها یعنی حدود ۳۰ سال دولت‌هایی با تفکر غیر انقلابی در راس کشور بودند و چون در کارهای فرهنگی، سینمایی و هنری مجری کار دولت است، این تفکر دولت‌ها در سلبریتی‌ها نیز تقویت شده و باعث شد هم از نظر مالی فربه شوند و هم تفکر نادرستی پیدا کنند.

قاسمی با تاکید بر اینکه پول‌های سلبریتی‌ها با وجود مردم و اعتبار آنها نیز محصول رسانه ملی است، افزود: این مردم بودند که باعث شدند آنها چهره شوند ولی آنها نمک خورده و نمکدان می‌شکنند و در فضای مجازی برای اهداف خاص خود جوانان مردم را به کف خیابان می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه حوادث اخیر هم امتحانی برای مسؤولان و هم سلبریتی‌ها بود، ادامه داد: امیدواریم رسانه ملی و قوه قضائیه در برخورد با این دسته از سلبریتی‌ها برخورد مناسبی داشته باشد، آنها که در اغتشاشات اخیر برای دودستگی مردم کاری نکردند، کشور را به آشوب نکشیدند و با براندازان همراهی نکردند را بالا ببرند و با افرادی که به لطف جمهوری اسلامی رشد کردند اما امروز در اردوگاه دشمن هستند و تفکرات آنها غربی است، برخورد جدی شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه حوادث اخیر می‌تواند هشداری برای مسؤولان و غربالگری سلبریتی‌هایی باشد که شهرتشان از کشور و مردم است اما به آن خیانت می‌کنند، افزود: سلبریتی‌ها به اشتباه در همه موضوعات الگو شده‌اند که باید این تفکر اصلاح شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.