×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل

به گزارش تهران۲۴، استان اردبیل: از روز پنجشنبه رسانه‌های ضد انقلاب با هدف برهم زدن آرامش استان اردبیل تلاش کردند سناریو نخ نمای کشته‌سازی را برای یک دانش‌آموز دختر پیاده کنند.

ضد انقلاب در همین راستا چند دروغ را برای جا انداختن سناریو خود در کنار هم قرار داده است.

۱- شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال پس از اینکه یک سناریوی عجیب برای اتفاقات روز پنج شنبه اردبیل طرح می‌کند، مدعی می‌شود دختری به نام آی‌تک یا اسرا در این حادثه کشته شده است. این در حالی است که اسرا پناهی روز چهار شنبه جان خود را از دست داده است. آی تک نام دختری است که خرداد امسال جان خود را از دست داده است.

۲- امروز تصویر دختری در برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های پان‌ترک منتشر شد که او را آی‌تک معرفی کردند.


جالب است بدانید این تصویر چندی پیش دختری به نام پردیس جاوید که در سنندج کشته شده است، معرفی شده بود! گرچه هیچ دختری در سنندج هم در اغتشاشات امسال کشته نشده است. 

۳- شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال مدعی شده اسراء دانش آموز دبیرستان شاهد اردبیل است. باید بدانیم اسرا پناهی دانش آموز دبیرستان سبلان اردبیل بوده است.

۴- بی‌بی‌سی فارسی مدعی شده است این دختر بر اثر خون‌ریزی داخلی جان باخته است. عموی اسرا پناهی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اما اعلام کرده برادرزاده‌اش بر اثر نارسایی قلبی که به صورت مادرزادی داشته است به بیمارستان منتقل و در بیمارستان فوت کرده است.

۵- بی‌بی‌سی فارسی مدعی شد ۱۰ دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل روز پنج شنبه دستگیر شده‌اند. روز گذشته اما مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بازداشت دانش‌آموزان در شهر اردبیل را تکذیب کرد.

۶- رسانه‌های ضد انقلاب روز پنج شنبه را روز حضور دختران در مدرسه اعلام می‌کند. این درحالی است که سال‌هاست مدارس کشور در روزهای پنج شنبه تعطیل است.


۷- شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال مدعی شد دانش‌آموزان برای اجرای اجباری سرود سلام فرمانده ضرب و شتم شده‌اند. این در حالی است که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفت‌وگو با فارس ادعای ضرب  شتم دانش آموزان را تکذیب کرده است. سلام فرمانده یک سرود برای کودکان هست و حضور دختران دبیرستانی در آن معمول نیست.


انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.