×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنگوی دولت به سئوالات دانشجویان قم پاسخ داد/ بهادری جهرمی: دشمن از قدرت جوانان ایران می‌ترسد

به گزارش تهران۲۴ از قم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تا به امروز به دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف رسیده است، اظهار کرد: در حوزه نانو تکنولوژی رتبه چهارم در دنیا را داریم و در علوم مهندسی نیز رتبه دهم را کسب کردیم و  در تولید علم نیز پانزدهم جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور در پیشرفت‌های ایران نقش مهمی را بر دوش داشته و دارند، عنوان کرد: توفیقات امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی را دانشگاه، اساتید و دانشجویان محقق ساخته‌اند.

سخنگوی دولت گفت: دشمن از قدرت جوانان ما می‌ترسد و می‌خواهد صدای پیشرفت‌های کشور با دیکتاتوری رسانه‌ای شنیده نشود.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته همه اقشار جامعه شامل یک یارانه بودند و تفاوتی میان ثروتمند و نیازمند نبود، عنوان کرد: امروز دهک‌های پایین کشور و افرادی که کم ترین درآمدها را دارند شناسایی شده‌اند و ماهانه ۴۰۰ هزار تومان یارانه می‌گیرند درحالی‌که در گذشته این یارانه به جیب ثروتمندان می‌رفت و این یک نمونه از حرکت‌های انجام شده دولت سیزدهم برای تحقق عدالت است.

بهادری جهرمی عنوان کرد: ما با کسی که با دیکتاتوری رسانه‌ای ناشی از دلارهای سعودی می‌خواهد یک جانبه‌گرایی و یک صدایی ایجاد کند و با کسی که با آتش زدن و توهین می‌خواهد مانع گفت‌وگو شود و با کسی که با ایجاد محدودیت و بستن صداهای مختلف، مخالف پرسشگری و اعتراض سالم و مسالت آمیز است، مخالف هستیم و این دو را لبه یک قیچی میدانیم.

*اجازه نمی‌دهیم شعار استقلال و آزادی تحت تاثیر افراط و تفریط قرار گیرد

سخنگوی دولت گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم مسیری که نگاه با آزاداندیشی امام خمینی(ره) و با شعار استقلال و آزادی به دست آمده با افراط و تفریط تحت تاثیر قرار گیرد و تا زمانی که پشت هم هستیم اجازه نمی‌دهیم که افراد محدود ایجاد خللی در اصل ماجرا ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم در مسیر عدالت گام‌های بسیاری برداشته است؛ رئیس جمهور بیش از ۶ مرتبه در دانشگاه‌ها حضور یافته و به ۳۱ استان سفر کرده و در جمع مردم به گفت‌وگو پرداخته است تا حرف مردم را بدون واسطه بشنود و حقوق آن‌ها را پیگیری کند.

بهادری جهرمی ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال این است که از وضعیت دولت قبلی که با نگاه‌های امنیتی و فاصله گرفتن از مردم به وجود آمد تغییر کند؛ در مورد دانشگاه شریف هم شاهد بودیم که معاون اول رئیس جمهور به موضوع ورود کرد و در خوابگاه دانشجویان حضور یافت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز برخی از کشورها در مورد ایران مدعی تضعیف دموکراسی شده‌اند که در کشورهای خودشان هیچ جایی برای دموکراسی نیست.

همچنین برخی از افراد حاضر در سالن همایش از ابتدای مراسم با سر دادن شعار تلاش می‌کردند تا مانع سخنرانی سخنگوی دولت شوند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.