×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پاسخ سیدحسین مؤمنی به سخنان مولوی عبدالحمید/ قوه قضاییه برخورد جدی کند+فیلم

به گزارش تهران۲۴، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی سخنران مذهبی در حرم حضرت معصومه (س) به سخنان تحریک آمیز مولوی عبدالحمید در نماز جمعه گذشته زاهدان واکنش نشان داد و اظهار داشت: سخنانی را در روزهای اخیر شنیدیم و در فضای مجازی پخش شد که با حفظ احترام به همه، ما تربیت شده کسانی هستیم که به ما ادب و نزاکت آموختند و اگر می‌پذیریم با دلیل است و اگر رد می‌کنیم هم با دلیل است.

به امر رهبر انقلاب برای حفظ وحدت ساکت بودیم

وی با اشاره به اینکه اگر کسی به اسم امام جمعه حتی اگر غیرشیعه هم باشد، بخواهد با این ادبیات زشت و سخیف با رهبر عظیم‌الشأن ما سخن بگوید، ما نمی‌پذیریم و بیکار نمی‌نشینیم و سکوت نمی‌کنیم، گفت: براساس دستور آتش به اختیار ما وظیفه داریم. جناب عبدالحمید بدترین جملات از سوی شما و اطرافیان شما در این سال‌ها شنیده شده است اما به امر رهبر عظیم الشأن برای حفظ وحدت و جلوگیری از سوءاستفاده دشمن سکوت کردیم.

به رهبر ما جسارت کردید، سکوت نخواهم کرد

مؤمنی ادامه داد: سخیف‌ترین حرف‌ها از شما و اطرافیان شنیده شد، سکوت کردیم. جسارت کردید، سکوت کردیم. توهین کردید، سکوت کردیم. امر رهبر عظیم‌الشأن ما بود که چند روز قبل هم امر به وحدت فرمودند. سخنان وحدت‌شکن مکرر در این سال‌ها از شما شنیدیم، سکوت کردیم. حرف‌های ساختارشکن شنیدیم، سکوت کردیم. جناب مولوی عبدالحمید اینکه این چنین که به خود اجازه دهید، پای خود را از گلیم‌تان درازتر کنید و این چنین به رهبر عظیم‌الشأن ما جسارت کنید، اینجا مجبوریم تا حرف‌هایی را بزنیم.

از اهل اغتشاش به اهل اعتراض تعبیر می‌کنید؟

این سخنران مذهبی گفت: آقای مولوی عبدالحمید، مگر در هفته‌های گذشته فرمانده یکی از بخش‌های سپاه مظلومانه توسط اهل اغتشاش به شهادت نرسید، بعد شما باید در نمازی که سنگر باشد علیه آمریکا و استکبار و اسرائیل و وهابیت، اشک می‌ریزید و از اهل اغتشاش به اهل اعتراض تعبیر می‌کنید؟ جمله امام حسین (ع) را برای شما به کار می‌برم، اگر اعتقادات ما را قبول ندارید لااقل معرفت داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه چند نفر از نیروهای ناجا توسط اهل اغتشاش در روزهای گذشته در زاهدان به شهادت رسیدند، گفت: چند نفر از نیروهای ناجا توسط اهل اغتشاش در روزهای گذشته در زاهدان به شهادت رسیدند؟ چقدر بسیجی و پاسدار شهید شد؟ چقدر مردم ضرر کردند؟ ایشان بین نماز اشک می‌ریزد و دعا می‌کند که خدایا آزادی بیان داشته باشیم. مگر شما در عربستان زندگی می‌کنید که این را می‌گویید؟ چه آزادی بیانی می‌خواهید؟ تریبون که در اختیار دارید و انواع و اقسام حرف‌ها را می‌زنی و اهل اغتشاش را می‌گویی مظلومانه کشته شدند.

چرا در برابر شهادت نیروهای انتظامی و سپاه سکوت کردید؟

مؤمنی گفت: این افراد به یک مقر نیروی انتظامی حمله کردند و با سلاح سرد و گرم نیروها را مظلومانه به شهادت رساندند، آقای عبدالحمید چرا سکوت کردید؟ مگر در محدوده شما نبود که ریگی ملعون مظلومانه افراد را سر می‌برید، چرا سکوت می‌کردید؟

این کارشناس دینی افزود: از قوه قضاییه درخواست جدی داریم با ایشان که محرک است، برخورد جدی شود و اطلاع‌رسانی شود تا افراد مشابه جرأت نکنند، پای خود را از گلیمشان دراز کنند.

چرا در برابر اسرائیل، آل سعود و داعش موضعی نمی‌گیرید؟

وی با اشاره به اینکه با اصطلاح جمعه خونین به دفاع از اغتشاشگران پرداختید، چرا زمانی که جلوی شما بچه‌های سپاه را سر بریدند، به نوامیس مسلمانان جسارت کردند، سکوت کردید؟ تصریح کرد: شما عالم هستید اما این علم شما از پیامبر نرسیده است. مگر می‌شود دفاع از ظالم کرد و از مظلوم دفاع نکرد! این اقدام دقیقاً برعکس کلام خدا در قرآن است که «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» در این چند سال کی علیه اسرائیل، آل سعود، وهابیت ملعون و داعش موضع گرفتید. شما عامل به قرآن نیستید.

مطالبه داریم که قوه قضاییه برخورد جدی کند

مؤمنی گفت: فرمانده اطلاعات سپاه مگر مظلومانه شهید نشد؟ سردار خداکرم مظلومانه چند سال پیش شهید شد، چرا هیچ مطلبی از شما نشنیدیم؟ جناب عبدالحمید به مقدسات ما توهین کردید، سکوت کردیم. برخی می‌گویند این طرف هم توهین شد، ما برخورد کردیم. رهبر عظیم‌الشأن ما فرمود هرکس بخواهد خلاف وحدت عمل کند، باید با او برخورد شود. قوه قضاییه باید با جدیت بیشتر برخورد می‌کرد که نکرد و کار به اینجا رسید. مطالبه عموم مردم اعم از شیعه و سنی این است که قوه قضاییه باید با این فرد برخورد کند.

فیلم کامل این سخنرانی را اینجا ببینید:

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.