×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اگر منِ خمینی هم جامعه را متشنّج کردم باید تحویل دادگاهم دهند

به گزارش تهران۲۴، در مسیر تحقق وعده الهی، همواره سدّ و مانعی خودش را پیش کشانده است تا اراده خداوند به منصه ظهور نرسد. سدّی که ظاهری زیبا و مظلوم، اما باطنی کریه و ظالم دارد، سدّی که پشت سر حرف‌های درست مخفی می‌شود تا به نادرستیِ مطلوب خود دست یابد، سدّی که ما اسم آن را در ادبیات دینی و فرهنگی خود «فتنه» گذاشتیم که از دل آن  «منافقِ» بدتر از «کافر» متولد می‌شود. 

در عمر چهل‌واندی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، فتنه همیشه از ضعف‌های درونی و برخی بی‌مروّتی‌های داخلی نهایت استفاده را برده است تا به انحاء و اشکال مختلف، ضربه خود را به این کشور و نظام ضد امپریالیستی آن بزند. امامین انقلاب (غفرهما‌الله) همواره نسبت به این بلای خانه‌مان سوز گوشزدهای مکرری داشتند که در ادامه به برخی از توضیحات حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در این باره می‌پردازیم. 

جاده‌ صاف‌کن قدرت خارجی نشوید

این قدر، درصدد نباشید که بذر فتنه را بیفشانید و با اجتماعات خودتان فتنه‌انگیزی کنید. توجه به اسلام داشته باشید، توجه به دیانت اسلامی و قرآن کریم داشته باشید. با سلطه خارجی همه چیز شما از بین خواهد رفت و این ایجاد اختلاف، خدای نخواسته، موجب سلطه خارجی خواهد شد. دشمنان اسلام، دشمنان قرآن کریم، در کمین‌اند. آنهایی که اسلام را نمی‌توانند ببینند و آن‌هایی که از اسلام سیلی خورده‌اند در کمین‌اند.(۲۴ فروردین ۱۳۶۰)

خودخواهی شما اصل و اساس فتنه می‌شود

فرزندم! از خودخواهی و خودبینی به درآی که این ارث شیطان است، که به واسطه خودبینی و خودخواهی از امر خدای تعالی به خضوع برای ولیّ و صفیّ او جلّ و علا سرباز زد. و بدان که تمام گرفتاری‌های بنی آدم از این ارث شیطانی است که اصل اصول فتنه است و شاید آیه شریفه «وَ قاتِلُوهُمْ حَتّی‌ لا تَکُونَ فِتْنَهٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّه» در بعضی مراحل آن، اشاره به جهاد اکبر و مقاتله با ریشه فتنه که شیطان بزرگ و جنود آن که در تمام اعماق قلوب انسان‌ها شاخه و ریشه دارد، باشد و هر کس برای رفع فتنه از درون و برون خویش باید مجاهده نماید و این جهاد است که اگر به پیروزی رسید همه چیز و همه کس اصلاح می‌شود. (۲۷ آبان ۱۳۶۵)

تفاله رژیم سابق با همکاری گروه‌های واپس‌زده اذهان را مشوش می‌کنند

اینک باز تفاله‌های رژیم خونخوار سابق در صددند که با کمک و همکاری‌ گروهک‌های واپسزده و قلمداران غرب و شرق‌زده، تجدید حیات کنند و با قلم‌های به ظاهر خلقی و زبان‌های فریبنده، در خارج و داخل، جمهوری اسلامی را متزلزل کنند و در جهان، جمهوری ما را رژیمی ظالمانه و بدتر از رژیم پهلوی معرفی کنند و افکار عمومی را مشوش و به ابرقدرت‌ها مشروعیت دخالت در امور کشور دهند. اینان با نام آنکه در ایران قانونی نیست و در ایران حکومت جنگل پابرجاست، و به نام آنکه تمام نهادهای جمهوری، بر خلاف قوانین دنیا، به غارت اموال و اتلاف نفوس دست زده‌اند، می‌خواهند راه را برای اربابان خود یا ابرقدرت شرق و بلوک کمونیست یا ابرقدرت غرب و بلوک سرمایه‌داری باز کنند و ایران عزیز را با اسم آزادی که مراد آنان بی‌بند و باری است به لجن بکشند و ملت مسلمان را از صحنه خارج کنند.

اینان، آزادی مسلح بودن در مقابل حکومت اسلامی و آزادی در ایجاد اغتشاش را می‌خواهند. اینان آزادی ژ- ۳ برای نابودی اسلام و جمهوری اسلامی را می‌خواهند و این آزادی همان است که پیامبران و اسلام و رهبران آن، در سرتاسر تاریخ با آن به جنگ برخاسته‌اند و خود را فدا کرده‌اند و ما نیز به حکم پیروی از آنان در صحنه هستیم و غرب‌زدگان آزادی به شکل غرب که حتی آزادی جنسی به حد فجیع آن و آزادی مراکز فحشا را طالبند، اسلام و جمهوری اسلامی مخالف ایده‌های حیوانی آنان است.(۱۵ خرداد ۱۳۶۰)

اگر احساس کنم اسلام در خطر است، دست همه را قطع خواهم کرد

من تا آنجایی که بتوانم، تا آنجایی که اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند که همه این‌ها را به آرامش دعوت کنم، همه گروه‌ها و گروهک‌ها را به آرامش دعوت کنم، همه افراد را به آرامش دعوت کنم، عمل خواهم کرد، نصیحت خواهم کرد، نصیحت برادرانه خواهم کرد، نصیحت خاضعانه خواهم کرد، لکن این را باید همه بدانند که آن روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی بکنم، آن روزی که من احساس خطر برای اسلام بکنم، آن روز این طور نیست که باز من بنشینم نصیحت کنم؛ دست همه را قطع خواهم کرد.

چنانچه‌ اشخاصی در این برهه از زمان که ما ابتلا داریم به جنگ، باید آرامش محفوظ بشود، اگر کسانی در اطراف کشور سخنرانی کنند و سخنرانی آنها اسباب تشنج بشود، آن شخص، هر کس می‌خواهد باشد، هر مقامی می‌خواهد باشد، من او را به جای خودش می‌نشانم، قبل از اینکه شورش پیدا بشود من او را به جای خودش می‌نشانم.

با اشخاصی که مقابل کشور صف‌آرایی کنند همان خواهم کرد که با محمدرضا کردم‌

و امروز اعلام می‌کنم به این‌هایی که در اطراف می‌روند و صحبت می‌کنند و از قراری که به من اطلاع دادند، این گروهک‌های فاسد هم فرصت را به دست آوردند و می‌خواهند راهپیمایی کنند قوای نظامی و انتظامی و پاسدارها باید به طور جد از سخنرانی‌هایی که این طور هستند، جلوگیری کنند و سخنران‌هایی که این طور هستند، دستگیر کنند. اگر من هم سخنرانی کردم که مخالف با دستور اسلام بود و برای ایجاد تشنج و برای گرفتار کردن ملت مسلمان ما، که خون‌ها داده است در راه اسلام، اگر من هم این کار را بکنم، موظف شرعی هستند این ارگان‌های انتظامی و نظامی که من را بگیرند و به دادگاه بسپرند، این استثنا ندارد. گوش‌های خودتان را باز کنید، من همان طوری که با شاه عمل کردم و هم ملت ما همان طوری که با محمد رضا عمل کرد، با اشخاصی که بخواهند فساد ایجاد کنند، با اشخاصی که زاید بر صحبت، بخواهند تشنج ایجاد کنند، با اشخاصی که می‌خواهند صف آرایی بکنند در مقابل دادستانی، در مقابل مجلس، در مقابل ارگان‌های دیگر، من همان خواهم کرد که با محمد رضا [کردم‌]، امروز وسایل در دست است و شماها منزوی خواهید شد.

باز من نصیحت می‌کنم شماها را که تا دیر نشده است به جای خودتان بنشینید و از تحریکات عناصر فاسد که در گوش‌های شما مطالبی می‌خوانند، پرهیز کنید و آنها را از خودتان برانید. من اگر کسی با آرامش مخالفت کند با او سخت عمل خواهم کرد و این یک وظیفه شرعی است که بر عهده همه ما هست و بر عهده من هم هست. (۱۸ خرداد ۱۳۶۰)

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.