×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار فدوی: قدرت ما توقف ناپذیر است/ به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد

به گزارش تهران۲۴، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع دانشجویان دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه خطاب به دانشجویان این دانشگاه با اشاره به اینکه شما آینده سازان قدرت دفاعی ما در دریاها هستید، گفت: همه بدانند پاسداران دریادل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هیچ بیگانه ای اجازه دخالت و تجاوز به کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ایستادگی و حمایت ملت از کلام حق موجب حذف توطئه های دشمن می شود، خاطرنشان کرد: پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد کبیر است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه پیش از این سازه های قدرت ما را دیگران می ساختند، اظهار داشت: این یعنی پایه های قدرت ما در اختیار دیگران بود، اما به حول و قوه الهی، الآن به این قدرت و فناوری دست یافته ایم و دشمنان از آن در هراسند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای مستقل بودن نیاز داریم در علم، فناوری، تولید قدرت، اقتصاد و در فرهنگ که نشانه های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.
 
سردار فدوی با تأکید بر اینکه هیچ کس جز ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، بیان داشت: این پیام ما است اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد. 
وی افزود: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ بیگانه ای اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.
 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با اشاره به اینکه ما امروز به فضل الهی سیطره دریایی خود را حفظ کردیم و پهنه دریایی خود را گسترش دادیم، گفت: امروز فناوری های نوین دریایی را در سطح مناسبی در اختیار قرار داریم که این خود یک قدرت به حساب می آید.
 
در بخش ابتدایی از این مراسم سردار عبدالرضا دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت دانشجویان و اساتید، اظهار داشت: ماموریت نیروی دریایی سپاه تربیت پاسداران پر تلاش در تراز جمهوری اسلامی است. 
 
گفتنی است؛ سردار فدوی در این بازدید از موقعیت ها و تجهیزات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه نیز سرکشی کرد. 
 
پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.