×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار اصانلو: تمامی اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دادیم/ هشدار فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء به تروریست‌ها

به گزارش تهران۲۴ از ارومیه، سردار اصانلو،‌ فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با تشریح عملیات نظامی علیه مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق گفت: در این عملیات با استفاده از پهپادهای انتحاری و رزمی و موشک مقرهای گروهک تروریستی تجزیه طلب را مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهدا نیروی زمینی سپاه افزود: در این عملیات تمامی اهدافی که شناسایی شده بودند را مورد اصابت قرار دادیم.

سردار اصانلو با اشاره به مصاحبه برخی از سران این گروهک‌ها و تأکید بر عدم دخالت در اغتشاشات اخیر ایران،‌ تصریح کرد: ما تعدادی از اعضای این گروهک‌ها را دستگیر کرده‌ایم و این افراد در حال حاضر در اختیار ما قرار دارند و برخی از آنها اعتراف کرده‌اند که برای ایجاد اغتشاش و کشته‌سازی وارد ایران شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء نیروی زمینی سپاه در پاسخ به  این سوال که آیا این حملات ادامه خواهد داشت،‌تأکید کرد: تا زمانی که اقلیم خواسته‌های جمهوری اسلامی را در شمال عراق عملیاتی نکند و این گروهک‌ها را خلع سلاح و اخراج نکند این اقدامات را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه هشدار داد: سپر انسانی که این گروهک‌ها برای حفاظت از جان خود از اعضای خانواده خود در آن منطقه ساخته‌اند تا زمانی برای ما معنا خواهد داشت.

سردار اصانلو افزود: در صورت تداوم این وضعیت، مجبور می‌شویم مقرهایی که در کنار خانه‌های سازمانی آنها قرار دارد و ما آنها را شناسایی کرده‌ایم را نیز هدف قرار دهیم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.