×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زاکانی:‌ ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال را دنبال می کنیم/ تاکنون برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن تفاهم کردیم

به گزارش تهران۲۴،‌ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:‌قرار است کلیه ساختمان تهران از ۶ طبقه به بالا را بررسی کنند و برای هر ساختمان یک دفترچه تشکیل شود و در سه دسته تقسیم بندی شوند. یک دسته ساختمان هایی که ایمنی دارند، دو ساختمان هایی که با بازسازی ایمن می شوند و سوم ساختمان هایی که نیاز به نوسازی دارند و ما برای هر کدام برنامه خاص داشته باشیم.این کار هنوز انجام نشده، هر ادعایی که در این زمینه صورت می‌گیرد تنها مربوط به حوزه آتش‌نشانی است.

شهردار تهران با بیان اینکه «باید برای هر کدام از این سازه‌ها برنامه خاصی داشت»، اظهار کرد: به دلیل این که این کار انجام نشده، هر ادعایی که مطرح می‌شود صرفاً ناظر بر فعالیت‌های مربوط به حوزه آتش نشانی است، نه همه بخش‌های مرتبط.

زاکانی با بیان اینکه در حوزه ایمنیِ ساخت‌وساز، دستگاه‌های مختلفی از جمله سازمان نظام مهندسی و دیگر نظامات دخیل هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری بین دستگاه‌ها جمع‌بندی خوبی حاصل شود که گره‌گشایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۹ درصد بودجه شهرداری محقق شد گفت: ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن را در سال دنبال می کنیم و تا الان برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن تفاهم کرده‌ایم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.