×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایران-آمریکا مستثنی از قانون فیفا/ یوزها تاریخ ساز جام جهانی+فیلم

به گزارش تهران۲۴، شبکه «UTV» عراق شب گذشته در میزگردی به بازی های ۶ تیم آسیایی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت که امروز با بازی قطر و اکوادور آغاز می شود.

مجری این شبکه عراقی خیلی زود به سراغ بازی ایران با آمریکا رفت و گفت: ایران در گروه سختی قرار دارد ولی مهمترین بازی این گروه ایران با آمریکا است. درست است سیاست در فوتبال جایی ندارد ولی بازی ایران و آمریکا از این قانون مستثنی است و در این بازی سیاست وارد فوتبال می شود.

عباس عبید پیشکسوت تیم ملی عراق و کارشناس این شبکه هم به تمجید از شاگردان کی روش پرداخت و گفت: ایران یکی از تیم های قدرتمند آسیا است و خیلی قابل احترام می باشد. آنها در مرحله مقدماتی با اقتدار بالاتر از کره به عنوان صدرنشین به جام جهانی صعود کردند. 

وی افزود: در ترکیب ایران بازیکنان با کیفیت زیادی حضور دارند که در لیگ های اروپایی بازی می کنند. البته نباید فراموش کرد بازیکنان ملی شاغل در لیگ ایران هم خوب هستند چون لیگ ایران یک لیگ قابل احترام و سطح بالاست. به نظرم ایران برای شگفتی سازی کار بزرگی دارد و نیاز دارد تلاش زیادی کند تا بتواند به مرحله بعد راه پیدا کند ولی توانایی اش را دارد.

شاگردان کارلوس کی روش فردا(دوشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف انگلیس بروند.

برای دیدن آخرین اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.